دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

کفاشیان به دادسرای کارکنان دولت رفت

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 213254
رئیس فدراسیون فوتبال که از سوی دادسرای کارکنان دولت احضار شده است، صبح امروز به این دادسرا مراجعه کرد تا در مورد شکایت سازمان بازرسی پاسخگوی ابهامات باشد.
به گزارش مهر، پس از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و انتخاب مجدد علی کفاشیان به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون، سازمان بازرسی با ارسال نامه مجددی به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که حضور بازنشسته ها در فدراسیون فوتبال غیرقانونی است.

به دنبال این نامه و پس از ارجاع پرونده به دادسرای کارکنان دولت، علی کفاشیان به این دادسرا احضار شد و صبح امروز دوشنبه به محل این دادسرا مراجعه کرد تا پاسخگوی ابهامات موجود باشد.

باید منتظر بود و دید پس از حضور علی کفاشیان در دادسر ا و ارائه توضیحاتی در مورد حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال، چه اتفاقات تازه ای در این رشته پرطرفدار رخ خواهد داد. به نظر می رسد با مسائلی که در روزهای گذشته رخ داده باید منتظر اتفاقات جدیدی در فدراسیون فوتبال بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *