شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۲
با انتشار یک بلوتوث صورت گرفت:

جنجال بازی والیبال آقای مدیر کل با دختران خارجی

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 94345
اقدام مدیر کل یکی از دستگاه های دولتی در برخورد خارج از شئونات با دختران بی حجاب خارجی موجی از ابهام و بی اعتمادی را برانگیخته است.

به گزارش جهان، ماجرا از آنجایی آغاز شد که چند دختر خارجی در یکی از استانهای شمالی که مهمان آقای مدیر کل بوده اند در هنگامی که این دختران خارجی مشغول بازی والیبال بودند، این فرد با درآوردن لباس مخصوص مدیریت خود! به وسط بازی رفته و مشغول بازی والیبال با دختران بی حجاب می شود. 
 
انتشار این خبر که ظاهرا با فیلم برداری يكي از كاركنان اداره متبوع آقای مدیر کل شروع و در شهر پخش شده است موجی از ابهام و بی اعتمادی را در میان مردم شهر برانگیخته است.  

درحال حاضر علی رغم مستندات موجود آقای مدیر کل به شدت این خبر را تکذیب کرده و در صدد پنهان کاری مستندات آن است. 

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راستي كارته كاران زن كه بدون حجاب اخيرا در مسابقه اي در خارج شركت كرده بودند و حتي اخبارش از سيما نيز پخش شد با آنها چه برخوردي شد؟ گندشان را پوشاندند خوب معلومه اين گند را هم يه جوري ماست مالي مي كنند و ميپوشانند
Iran, Islamic Republic of
تو خیابون با طرح امنیت اجتماعی بی حجاب ها رو میگیرن. بعد خودشون با دخترا بازی می کنن. ما چقدر بدبختیم که امثال اینها مسئول شدن. فقط هم بلدن تکذیب کنن.
France
این حکایت مربوط به ریاست کدام یک ازروسای جمهور است لطفا رفع ابهام فرمایید. سپاسگزارم
Iran, Islamic Republic of
تا كي بايد الف ب ج د و ... توي اخبار به خورد مردم داده بشود واضح بگوئيد چه كسي ؟ كي و كجا ؟
Iran, Islamic Republic of
مرغ همسایه غازه دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
بله كجاشو ديدين بدتر از اين هم است يا بي خبر هستيد يا ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به خبرتان این را نیز اضافه کنید که این آقای مدیرکل مسئول فرهنگ یک استان است و در ضمن روحانی نیز هست و آن لباس مخصوص مدیریت نیز لباس مقدس روحانیت بوده است
البته این واقعه چند ماه پیش رخ داده بود و کسی که از آنها فیلم گرفت اکنون مسئول همان اداره در یکی از شهرستانها است
وی چنی پیش نیز با ارتباط با برخی از مسئولین نظام خود را برای استانداری همین استان مطرح کرده بود
موارد متعددی از این مسئول نظام اسلامی!!! در دست است که متدینین استان را نگران و دلواپس کرده است
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشيد كه اين خبر هرگز تكميل نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
وصف العیش نصف العیش . اقلا فیلمشم میذاشتید ما هم محظوظ میشدیم. ( البته شناسایی طرف هم میشد مگر اینکه شطرنجیش کنید)
Iran, Islamic Republic of
از سایت شما انتظار داریم حداقل شما بر خلاف بقیه رسانه ها روشن صحبت کنید.نا بردن این آدما همین طور گذاشتن فیلم این کارش می تونه یه جور نهی از منکر باشه.کاش حد اقل به سبک من در اوردی جدید م ه م م م ک م ا و... یه اشاره ای می شد.این شفاف نبودن با مردم بزرگترین اشتباه تاریخی کشور هست.حالا که قراره مثلا خواص پشت سر مردم راه بیفتند به شعور این مردم احترام بذاریم.
Iran, Islamic Republic of
درجواب اون دوستي كه گفته بودند مربوط به كدام رياست جمهوري است بايد عرض كنم رياست جمهوري اقاي خاتمي برادر من انگار فراموش كرديد در زمان چه كسي زندگي مي‌كنيد. در دوره رياست جمهوري برخي امام زمان مسئول مديريت جامعه اسلامي شد كه برنجش كيليويي 5000 تومان بود. همين دولت بود كه مديريت نوح و ابراهيم را قبول نداشت و دوستانش را اولياءالله معرفي كرد.
يادتان رفته كه در همين دولت فيلم برخي در مجالس رقص در تركيه منتشر شد. بيچاره دولت اصلاحات به خاطر اكران فيلم آدم‌برفي كه گريبان‌ها كه چاك نكرديد. ظاهرا حزب الله يادش رفته كه غيرت‌مند بود.
Iran, Islamic Republic of
توتخصص شماست که میگید خبر بعدازتولدش میمیره،آخه بغد از سه چهار ماه تازه یادتون افتاده که چی شده،یانه وقتش شده که این مدیر رو کله پاکنید.درضمن چشم وزیرش روشن که هنوز ایشون مدیرکل هستن،یا شاید تخصص وزیر تورشته دیگر ورزشیه؟!