پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تغزیرات حکومتی خبر داد:

تشکیل ۴۰ هزار پرونده تعزیراتی در کل کشور

چهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 414251
رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تغزیرات حکومتی از تشکیل ۴۰ هزار پرونده تخلف در کل کشور خبر داد و گفت: از ۱۶ اسفند ۹۳ تا ۴ فروردین ۹۴ جمعاً ۹۰۹ میلیارد ریال محکومیت مالی داشته‌ایم.
به گزارش جهان، علیرضا جواهری در گفت‌وگو با فارس،‌ با اشاره به گشت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی در کشور گفت: از تاریخ ۱۶ اسفند سال گذشته تا ۴ فروردین به ۴۰ هزار و ۳۳۱ پرونده تخلف رسیدگی شد.

وی افزود: در این مدت ۹ هزار و ۳۹۱ تیم بازرسی اعزام شد و جمعاً ۹۰۹ میلیارد ریال محکومیت مالی داشته‌ایم.

رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به این که بیشترین تخلفات در بخش کالا وخدمات بوده است، گفت: ما در این مدت ۳۳ هزار و ۲۵۴ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات داشتیم.

جواهری تصرح کرد: همچنین ۴ هزار و ۵ فقره پرونده بهداشت و درمانی و همچنین ۳ هزار پرونده قاچاق تشکیل شد که در این میان تهران با ۷ هزار و ۸ فقره پرونده بیشترین آمار تخلفات و استان خراسان جنوبی با ۱۵۶ فقره پرونده کمترین آمار تخلفات را به خود اختصاص دادند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین تخلفات مربوط به گران فروشی بود و در همین راستان ۶ هزار و ۶۳۶ پرونده تشکیل شد، ضمن این که ما شاهد تشکیل ۸ هزار و ۸۲۹ فقره پرونده به دلیل عدم درج قیمت و یک هزار و ۴۴۴ فقره پرونده به دلیل کم فروشی بوده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *