جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۴
۱۲
پرویز سروری، قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

‫با صدور حکم رحیمی، توقع اجتماعی از قوه قضائیه در پرونده «استات اویل» بالا رفته‬ است

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 404658
قائم‌مقام جمعیت رهپویان با اشاره به نتیجه رسیدن پرونده محمدرضا رحیمی گفت: اصول‌گرایان در مبارزه با مفاسد اقتصادی رحیمی پیش قدم بودند.
‫با صدور حکم رحیمی، توقع اجتماعی از قوه قضائیه در پرونده «استات اویل» بالا رفته‬ است
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه صدور حکم محمدرضا رحیمی نقطه عطفی در کارنامه دستگاه قضایی است، گفت: برداشتی در جامعه به وجود آمده بود که دانه درشت‌ها و کسانی که به مناصب قدرت دسترسی دارند، در حاشیه امن قرار دارند. از این‌رو صدور حکم قوه قضائیه اقدام بزرگی بود که این تلقی را از بین برد و نشان داد مقابله با فساد با دانه درشت‌ها هم صورت می‌گیرد.

وی در مورد پیام حکم قوه قضائیه برای پرونده رحیمی، گفت: کسانی که امروز در قدرت به دنبال فساد هستند، باید بدانند حاشیه امن ندارند و دستگاه قضا دامن عدالت خود را بر روی دانه درشت‌ها پهن خواهد کرد و آنها را به سزای عمل خود می‌رساند.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید از قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده رحیمی تشکر کرد و گفت: با صدور حکم رحیمی، توقع اجتماعی از قوه قضائیه بالا رفته و همه منتظر صدور حکم پرونده استات‌اویل هستند و قوه قضائیه باید پرونده استات‌اویل را بدون توجه به نسبت‌ها و مسئولیت‌های اشخاص خاطی رسیدگی کند و حکم قضایی این پرونده را صادر کند، زیرا یکی از کسانی که در پرونده استات‌اویل نقش دارد، یکی از نزدیکان شخصیت‌های مسئول در کشور است.

سروری با تأکید بر اینکه اصول‌گرایان در مبارزه با فساد رحیمی پیش قدم بودند، تصریح کرد: با وجود اینکه آقای رحیمی در دوره اصول‌گرایان قدرت داشت، اما اصول‌گرایان در مبارزه با مفاسد اقتصادی وی پیش قدم بودند و هیچ‌گاه مسائل حزبی و گروهی را در برخورد با مفاسد در نظر نمی‌گیرند و هر جا فساد باشد با آن مقابله می‌کنند. در پرونده آقای رحیمی اصول‌گرایان در مبارزه با مفاسد اقتصادی وی پیش قدم بودند و هیچ‌گاه مسائل حزبی و گروهی را در برخورد با مفاسد در نظر نمی‌گیرند و هر جا فساد باشد با آن مقابله می‌کنند.

وی در پایان گفت: در پرونده آقای رحیمی نیز اصول‌گرایان توانستند با افشاگری و پیگیری و عدالت‌خواهی زمینه را برای صدور حکم وی فراهم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا نوبته جونیور
آفرین 20 امتیاز
عاقبت مفسدین اقتصادی همینه
یادش بخیر یه زمانی رحیمی که قدرت داشت همه رو تهدید می کرد اما الان؟
یسناخانم
حالا نوبت جونیور و رفیق شفیق جورج سوروس ....
منتظر
پرویز جون
استات اویلیها پشتشون گرمه!!! ....
....چشم هامون باز شد و انتظارمون کاهش یافت!
حقش بود این محکومیت
United States
به این میگن فرار به جلو ...
مجیداعتمادی
همه انرژی ها درحمایت ازبازدارندگی جرم به خصوص فساداقتصادی به کارگرفته شودواین میسر نیست مگر با برخوردشدیدبا پروندهای آقازاده و کسانی که عامل فساد بوده اند حتی اگر در قدرت باشند
اقای سروری مدیر محترم سایت جهان نیوز سلام.
اینجانب یک هموطن که ارادت خاصی نسبت به شخص شما دارم و با شناختی که از شما دارم احساس نمیکنم خود شما موافق سانسور نظرات مردم که برا بعضی اخبار میگذارند,باشید.اما به عرض برسونم که چه میشه که حداقل در مورد نظرات مردم جناحی عمل نشود و هر انچه که حرف مردم پای همان متن که نظر داده بدون سانسور درج شود که همکاران شما در سایت این کار را نمیکنند.
اقای سروری استاد محترم همه مردم و دلسوزان نظام دوست دارند که در اجرای عدالت تمام شهروندان با هم مساوی باشند.ایا خود شما واقعا میپذیرید که شهروند درجه یک و درجه دو نداریم؟
اقای سروری استاد عزیزم این اقای رحیمی که چند سال قبل مرتکب این جرم شده بوده,اما چرا در طول این مدت به عنوان معاون اول رییس جمهور خدمت میکرد؟
خیلی سوالهای دیگری هست که الان مجالش نیست.
فقط خواهش میکنم به دست اندر کاران سایت محبوب بنده که جهان نیوز هست نظرات منو بدون سانسور درج کنند نه که اضهار نظرم در مورد اطلاح طلبان مو بمو درج اما در مورد اصولگران بعضیهاشونو درج هم نمیکنند.
ارادتمند شما:یک هموطن
امین
...حالا حالاها وقت رسیدگی به پرونده های .. ب ز،س م ،ا م،و..... بگم بگم!