يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

رحيم قرباني رئيس صندوق توسعه ملي شد

دوشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 176544
رحيم قرباني با حكم محمود احمدي‌نژاد به عنوان رئيس و عضو هيئت عامل صندوق توسعه ملي منصوب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌‌نژاد رئيس‌ جمهور، با صدور احكام جداگانه‌اي رحيم قرباني را به عنوان رئيس‌ و سيد محمدقاسم حسيني، محمود دودانگه، محمدرضا نظري و شهرام يارمند را به عنوان اعضاي هيأت عامل صندوق توسعه ملي منصوب كرد.

متن كامل احكام رئيس‌ جمهور به شرح زير است:

جناب آقاي دكتر رحيم قرباني

به استناد ماده هشتاد و چهارم قانون برنامه پنجساله توسعه و با عنايت به مصوبه مورخ ۲/۴/۱۳۹۰ هيئت امناي صندوق توسعه ملي، جنابعالي را به عنوان "رئيس و عضو هيئت عامل صندوق توسعه ملي " منصوب مي‌نمايم.

توفيق جنابعالي را در دستيابي به اهداف متعالي و خدمتگزاري به مردم عزيز ايران اسلامي در ظل عنايات امام عصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاري فارس، رحيم قرباني متولد ۱۳۳۴ اروميه كه پيش از اين استاندار آذربايجان غربي و پس از آن معاون هماهنگي و نظارت بر سياست‌هاي علمي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي معاون اول رئيس جمهور بود و براي شركت در انتخابات مجلس نهم از اين سمت استعفا داد، عضو هيئت علمي و استاديار دانشگاه آزاد اسلامي دانشكده مديريت واحد تهران شمال است.

همچنين حكم اعضاي صندوق توسعه ملي نيز به شرح زير است:

جناب آقاي سيد محمد قاسم حسيني
جناب آقاي مهندس محمود دودانگه
جناب آقاي محمدرضا نظري
جناب آقاي شهرام يارمند

به استناد ماده هشتاد و چهارم قانون برنامه پنجساله توسعه و با عنايت به مصوبه مورخ ۲/۴/۱۳۹۰ هيئت امناي صندوق توسعه ملي، جنابعالي را به عنوان "عضو هيئت عامل صندوق توسعه ملي " منصوب مي‌نمايم.

توفيق جنابعالي را در دستيابي به اهداف متعالي و خدمتگزاري به مردم عزيز ايران اسلامي در ظل عنايات امام عصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.
محمود احمدي‌نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *