دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

تخلفات اخلاقی در صدر پرونده دانشجویان

دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 188109
دبیر شورای مرکزی انضباطی وزارت بهداشت با اشاره به شیوه نامه اجرایی انضباطی دانشجویان علوم پزشکی گفت: مصرف قلیان در خوابگاه مصداق تخلف است و با آن برخورد می شود.

دکتر وحید صرامی در گفت‌وگو با مهر افزود: شیوه نامه انضباطی دانشجویان علوم پزشکی از سال تحصیلی گذشته ابلاغ شده است و برای سال جاری نیز در محیط‌های دانشگاهی و خوابگاهی اجرا می شود.

صرامی یادآور شد: مصرف قلیان نیز جزء تخلفات اخلاقی محسوب می‌شود و در صورتی که گزارش شود با دانشجو براساس آیین نامه برخورد می شود.

وی با اشاره به بیشترین موضوعاتی که به پرونده‌های انضباطی دانشجویان منجر می‌شود، گفت: بیشترین تخلفات دانشجویان تخلفات اخلاقی است که پرونده‌های آنها در کمیته‌های انضباطی دانشجویانی دانشگاه‌های علوم پزشکی مطرح می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام
ولی در دانشگاه های وزارت علوم ؟؟؟این چه وضعیت حجابیه چند وقت پیش خبر تفکیک ردیف های دانشجویی در کلاس ها مطرح بود ولی الان در دانشگاه اصفهان در یکی از دروسش که من این ترم دارم دوردیف را خانمهای محترم پر می کنند وباقیمانده پشت سرشان را به پسرها میدهند . فقط حرف میزنند اجرای عملی در دانشگاه کجاست اگر خواستید اسم دانشکده را هم میبرم.