پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱۸

سبزها اعتراف کردند:ماجرای ترانه موسوی دروغ بود

سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۵۶
کد مطلب: 124505
پس از یک سال و درحالی که کروبی و یارانش تلاش کردند ترانه موسوی را به عنوان کشته حوادث پس از انتخابات نشان دهند، اخیرا رسانه وابسته به سبزها نوشت که ماجرای ترانه موسوی از ابتدا دروغ بود.

به گزارش جهان سایت آزادی بیان وابسته به سبزها نوشت:نزدیک به یک سال پس از انتشار شایعات و گزارشهای متناقض در باره بازداشت، تجاوز و سرانجام کشته شدن «ترانه موسوی» اکنون یک «منبع مطلع» می گوید این داستان از اساس ساختگی و جعلی است.
این سایت به نقل از یک منبع آگاه که نخواسته در گفت وگو با این سایت نامش فاش شود نوشت:من از طرق مختلف و با مراجعه به تمام اطلاعات موجود در وبلاگ های ایرانیان چپ، چریک آنلاین و زیرزمین کوشش کردم تا ردی از این فرد، خانواده، دوستانش، همکارانش و یا حتی اهالی روستایی که ادعا شد وی در آن دفن شده بیابم ولی هیچ مدرکی از اینکه اصولا چنین فردی وجود خارجی داشته باشد در دست نیست.
این فرد مطلع در ادامه به این سایت گفت:من با منابعی که این سه وبلاگ معرفی می کردند تماس گرفتم، هیچ نشانی از منزل ترانه موسوی نبود، هیچ فردی با نام موسوی در آدرسی که یکی از این منابع مدعی بود منزل سابق این فرد است زندگی نمی کرد و جالب آن که داستان به شیوه فیلم های هندی هر بار تغییر می کرد و سوزناک تر می شد تا هر پیگیری به بن بست برسد. مثلا در مرحله بعدی این وبلاگ ها عنوان کردند که خانواده از محل به شمال نقل مکان کرده اند و بعد پدر ترانه را هم در داستان خود مرحوم اعلام کردند.

گذشته از آنکه مطلقا حتی یک نفر هم پیدا نشد که ادعای دوستی با ترانه موسوی صاحب عکس منتشر شده و مقتول این داستان بکند، فردی هم که به عنوان شاهد ماجرا اعلام شد حرفهایی سرشار از ضد و نقیض گویی زد، ضمن اینکه این فرد در تاریخ مورد ادعا یعنی هفتم تیر سرکار خود حاضر بوده است.

در مرحله بعدی تمام آموزشگاه های آرایشگری، خیاطی، آشپزی و… در محدوده مورد نظر مورد مراجعه قرار گرفت و هیج یک از صاحبان این آموزشگاه ها وجود چنین فردی را تایید نکردند جالب اینکه یکی از منابع وبلاگی می گفت این عکس را از صاحب آموزشگاه آرایشگری در نزدیکی حسینه ارشاد گرفته و دیگری مدعی بود که از منزل ترانه موسوی این عکس را «کش رفته است»!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام. طي روزهاي اخير پس از آنكه ..... سبز اموي متوجه شدند كه دروغهايشان در خصوص ترانه موسوي كارسازي نشده است اقدام به ساختن و پرداخت به قتل و تجاوز اينبار در شهر ولايتمدار تبريز نموده اند. سبزهاي لجني مدعيند كه بسيجيان به يك دختر به نام ......... تجاوز و سپس او را به قتل رسانده اند. شايسته است كه جهان به موضوع رسيدگي كند
Iran, Islamic Republic of
دیر نشده به بقیه جفنگیاتشان هم اعتراف خواهند کرد ، گرچه نیازی به این حرف ها نیست چون یک ....... فرصت طلب دور هم جمع شدند و برای رسید به منافع دنیایی خودشان دست به هر کاری میزنند ! مگر آن مبارز قبلی که لباس مقدس روحانی تن اش بود توانست در مقابل وسوسه های خناس و شیاطین و دشمنان قسم خورده این انقلاب دوام بیاورد و از شهرام جزایری ها پول دریافت کند و برای اینکارش توجیه بیاورد و پرچم دار
فتنه و آدمکشی شدند و خداوند سبحان هدایت اشان کند ویا از میان این ملت بردارد . البته باید تحمل کرد تا کاملا پیش تمام آحاد مردم رسوا شوند
Iran, Islamic Republic of
در پاخ به دوستی که از جهان خواسته در مورد اتهام قتل دختر تبریزی پیگیری کند باید بگویم که بنده خدا جهان این کار رو کرده. اینم لینکش
https://www.jahannews.com/vdccx0qs12bqip8.ala2.html
Iran, Islamic Republic of
تبریزی ها خیلی بافرهنگ و متدین اصیل هستند و هرگونه شایعه پردازی قبل از این که طرف سیاسی را هدف بگیره مردم را تخطئه میکنه و لازم است تبریزی های غیرتمند دهن این سبزهای اموی را با آگاهی خود قفل محکمی بزنند
Iran, Islamic Republic of
دروغ های اینا خدا وکیلی خیلی تابلو هست. مثل کروبی که گفت برای تبلیغاتم خانه ای که متعلق به خانمم هست فروختیم و نصفش و خرج تبلیغات کردیم. من نمیدونم اینا مردم و چی فرض کردن
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی .یعنی اصلا ترانه موسوی نبوده و نمرده؟ چی این ماجرا دروغ بوده؟
Iran, Islamic Republic of
حال باید بررسی کرد این اعتراف به چه دلیل صورت گرفته است .اختلافی پیش آمده و یا باز هم این نقشه ای دیگر است.
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم امثال موسوی و کروبی از کشته نشان دادن افراد چه سودی می برند مگه تا هر جا مشکلی پیش می آد مانند قضیه بازار سریع یه نفر را می کشند و براش مجلس ختم می گیرند؟
Iran, Islamic Republic of
یه طوری از یه سایت مجهول الهویه و منبع مجهول الهویه تر خبر زدین فکر کردیم خبر طنزه
Iran, Islamic Republic of
چشم نفر چهارم (بعد از آرای باطله )روشن
Iran, Islamic Republic of
مگر شک داشتید که دروغ است. وقتی ماجرای سعیده پور آقایی به آن افتضاحی برملا شد، برای همه روشن شد که اصولا سناریوی کشته سازی ،برای حفظ و تداوم آشوبهای خیابانی مطرح میشد.
بحثم انکار کشته شدن عده ای که بعضی از آنها هم انصافا بیگناه بودند،نیست،ولی این شکل و شدتی که مطرح میکردند نبود، اینکه بخواهند افرادی را بربایند و تجاوز کنند و بسوزانند،که هیچ کاره بودندو از مردم عادی بودند،کاملا دروغ است.آخه اینها سر پیاز بودند یا ته پیاز؟ اصل کاریها آزاد بودند، اینها را می ربودند،این خنده دار نیست؟دروغ از این بزرگتر نمیشد.
Iran, Islamic Republic of
جاء الحق و زهق الباطل إن الباطل كان زهوقا
Canada
باز يكي ديگه از اسناد كروبي را ضايع كردين ......حالا ديگه چي رو كنه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نزاد
Iran, Islamic Republic of
و مكرو و مكر ا... وا... خير الماكرين
هركس به كسي مكر و نيرنگ كند آن مكر و نيرنگ به خودش باز ميگردد
Iran, Islamic Republic of
يا سند من لا سند له !!!
Iran, Islamic Republic of
فرض كنيم قاتلان و طرفدران قتل خانم ندا و ترانه موسوي وديگرشهداي جنبش سبز مردم وتمام افكارعمومي دنيارا فريب دادند واينگونه القاكردند كه اين قتلها از اساس وجود نداشته وهمه چيزرا انكاركردند وهمه هم اين راباوركردند ولي اين افراد باوجدان خود چه خواهند كرد ؟؟؟؟؟؟ آيااين افرادميتوانند درروزقيامت خدا راهم فريب دهند وبراي خدا فيلم مستند بسازند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به يقين كه قيامتي است .
Iran, Islamic Republic of
دروغگو ها مشخصات دورغگویی از اول در شما سران فتنه بود صداقت نداشتید نفاق داشتید درستکار نبودید فتنه گر هم بودید همه خوصصیت بد در شما جمع شده رو سیا هان دنیا واخرت همه شعار های شما وراه شما دورغ بود دورغ کلید همه گنا هان است