شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

جاسوسی موساد از جوانان عرب

پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب: 230903
بر اساس اعلام یك مسوول امنیتی لبنان، موساد برای دست یافتن به اطلاعات مورد نیاز خود از كشورهای عربی، اقدام به راه اندازی تعداد زیادی سایت های اجتماعی كرده و ماموران این سازمان با اسم مستعار دختران، جوانان عرب را به دام انداخته و آنها را تخلیه اطلاعاتی می كنند.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه لبنانی الجمهوریه، یكی از این راه های كسب اطلاعات از جوانان كشورهای عربی ، استفاده از پایگاه های الكترونیكی است كه اهداف خود را انسانی و اجتماعی معرفی می كنند، اما در حقیقت از آنها به منظور استخدام جاسوس و مزدور بهره گرفته می شود. در همین چارچوب اخیرا یك پایگاه اینترنتی با عنوان تروریسم كافی است آغاز بكار كرده و هدف اصلی آن رصد فعالیت های حزب الله بوده و در ظاهر این امر را مقابله با آنچه كه تروریسم می نامد، معرفی می كند.

اسناد به دست آمده حاکی از آن است که شبكه های اطلاعاتی كه متخصصان اسراییلی به شكل مستقیم آنها را هدایت می كنند، رژیم صهیونیستی به دنبال جذب جوانان جهان سوم بویژه در كشورهای سوریه، لبنان، اردن و عراق است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *