دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶

اعتراف چهار متهم در لندن به قاچاق دختران ایرانی

چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 134404
اعتراف چهار متهم در لندن به قاچاق دختران ایرانی
چهار تن از اعضای یک گروه که به قاچاق دختران کم‌سن از ایران، انگلیس و اروپای شرقی می‌پرداختند روز دوشنبه در لندن به جرم خود اعتراف کردند.

به گزارش جهان پلیس بریتانیا، این چهار فرد ساکن بریتانیا که فاطمه «حق‌نژاد»، ماهرخ جمالی، رسول غلام‌پور و سارا بردبار نام دارند دختران ۱۴ تا ۲۰ ساله را در لندن در ازای دریافت پول در اختیار «تاجران عرب» و دیگران قرار می‌دادند.

این چهار تن که در خلال ماه‌های ژوئیه و اکتبر سال گذشته به قاچاق دختران فعالیت داشتند، پس از نفوذ پلیس مخفی بریتانیا به حلقه مشتریان خود اعتراف کرده‌اند که شش دختر را به عنوان روسپی در اختیار مشتریان قرار داده‌اند.

سه زن و یک مرد دستگیر شده در این پرونده روز دوشنبه در دادگاه عالی «هرو» در شمال لندن به جرم خود اعتراف کردند.

سربازرس ریچارد مارتین، رئیس بخش «قاچاق انسان و جرایم سازمان‌دهی شده» بریتانیا، در این باره گفت: «این که متهمان عملاً اقدام به فروش  دخترانی حتی ۱۳ ساله به قیمت ۱۵۰ هزار پوند (۲۳۱٬۳۰۰ دلار) می‌کردند مسئله‌ای غم‌انگیز و دلخراش است».

تحقیقات در مورد این گروه در سپتامبر سال ۲۰۰۹ و زمانی آغاز شد که یکی از زنان این گروه یادداشتی را در هتل «جمیره کارلتون» لندن به‌جا گذاشت که در آن به صاحب هتل پیشنهاد شده‌ بود برای سر زدن به خانه‌ای اجاره‌ای که در آن دخترانی حضور دارند با شماره نوشته شده در یادداشت تماس بگیرد. 


ماهرخ جمالی، ۴۱ ساله و مادر چهار فرزند، به مأمور مخفی پلیس که به صورت مشتری با او تماس می‌گرفت گفته‌بود که دختری در یکی از خانه‌ها دارد .
کارمندان هتل پس از دیدن این یادداشت به پلیس خبر دادند و عملیات پلیس مخفی بریتانیا سرانجام باعث دستگیری افراد این گروه شد. 

به نوشته رسانه‌های بریتانیا، سه زن مجرم، جمالی، حق‌نژاد و بردبار، در جریان محاکمه خود در دادگاه گریه می‌کردند و به جرم «اجبار اشخاص به فحشا برای دریافت پول» اعتراف کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدایا یا این بی آبروهای خارج نشین را هدایت ویا از صحنه روزگار محو شان فرما تا آتش بی آبرویی و گناه آنها باعث سوختن فرزندان این مملکت که مورد هجوم جهان خواران قرار گرفته نگردد. خدایا خود شاهدی که پس خواندن این خبر عرق شرم بر من نشست .از جهان نیوز خواهش میکنم که این خبر را از سایت خود بردارد ّ،گرچه روشنگری خارج نشینی آن اثر بخش است !!
Iran, Islamic Republic of
باعث بسی تاسف اما واقعیتی تلخ است.....
حالا هی بگویید و بنویسید که چرا سفارتخانه های خارجی سخت ویزا میدهند و سین جیم میکنند و غیره!
Iran, Islamic Republic of
فقط خدا می داند این اراذل چه گناه بزرگی مرتکب شده اند و چه مجازات عظیمی در روز قیامت در انتظارشان است.
Iran, Islamic Republic of
حالا هی بعضی ها اصرار دارند که تمام مهاجران ایرانی در آمریکا و اروپا دکتر و مهندس هستند.
Iran, Islamic Republic of
چند سال پيش زماني كه آقاي ... فرياد از قاچاق دختران سرداد، وزير اطلاعات وقت، وي را ضد انقلاب ناميد و خبر قاچاق دختران را دروغ دانست!!!
Iran, Islamic Republic of
یادتونه سخنرانی دکتر عباسی به خاطر اذعان این مطلب در دولت اصلاحات ممنوع شده بود و وزارت اطلاعات ازش شکایت کرده بود؟