يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۵

قهرمان ایرانی، نصاب دیش ماهواره شد

يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 185705
خبرآنلاین: یکی از قهرمان‌های ورزش ایران به خاطر مشکلات مالی فراوان مجبور شد شغل دومی برای خود انتخاب کند. او که از کودکی ورزش کرده و حرفه خاصی نداشت، نصابی دیش‌های ماهواره را به عنوان شغل خود انتخاب کرد. این قهرمان که در یک رشته رکوردی ورزش می‌کند و در این رشته رکورددار ایران است، یکی از امیدهای کسب سهمیه المپیک لندن هم محسوب می‌شود.

این ورزشکار از خبرآنلاین درخواست کرده نامی از او برده نشود اما در پاسخ به این سوال که چرا این حرفه را انتخاب کرده می‌گوید: «فدراسیون که پولی به من نمی‌دهد. مجبورم خرج زندگی‌ام را از یک راهی درآورم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تو کشور ما بیشترین پول صرف درامد فوتبالیست ها می شود که هیچ گلی به سر کشور نمی زنند اونوقت یکی مثه این آقا یا اون آقایی که بیست و سی نشون داد با این که ملی پوش بوده اند باید با فلاکت زندگی کنند.
خوب کاری میکنه لااقل از دیوار مردم بالا نمیره یا تو کار قاچاق مواد مخدر نیست
United States
یه سوال که فکر نمی کنم به جز من به ذهن کسی برسه: آیا مسئولین از این اتفاقات خبر دارند؟؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کاری که می کنه شرف داره به اونهایی که اختلاس چندمیلیاردری میکنند!!!!!!!!!!!!!مگه نه.
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز چرا احساساتی می شوید و حرف هایی می زنید که موجب تعجب می شود. آیا می توان با توجیه بی پولی دنبال کاری رفت و کیان وحریم خانواده ها را بانصب دیش ماهواره ازبین برد .