شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

احمدی‌نژاد دولت را از همه انتقادات تبرئه کرد/ تمام اين حرف‌ها يك بازي سياسي است

سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 208826
احمدی نژاد امروز در دیدار مشاورانش جوان ریاست جمهوری دولت را از تمام کم کاری ها و اتهاماتش تبرئه کرد و با تکرار واژه معروف "برخی ها"، منتقدان دولت را به فساد مالی و سیاسی متهمان ساخت.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دكتر محمود احمدي‌نژاد پيش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست سراسري سازمان فراگير مشاوران جوان رياست جمهوري كه با حضور بيش از 4 هزار و 500 نفر از مشاوران جوان استانداري‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي كشور در تالار بزرگ وزارت كشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز كساني كه ديگر نمي‌توانند دولت را به بي‌عدالتي، كم‌كاري و ناتواني در اداره كشور و امور اقتصادي متهم كنند، با توسل به روش‌هاي مختلف قصد دارند، برچسب‌هايي را به دولت خدمتگزار براي رسيدن به مقاصدشان بزنند، اما تمام اين تهمت‌ها و حرف‌هايي كه زده مي‌شود، به نوعي حاصل تلاش عده‌اي براي ايجاد يك بازي سياسي در كشور است كه مي‌خواهند دولت پافشاري بر ارزش‌ها و ايستادگي در برابر دشمنان را كنار گذاشته و تمام وقت خود را صرف پاسخ به اين سخنان بيهوده كند كه البته دولت هرگز در مسير آنها حركت نكرده و نخواهد كرد.

دكتر احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: برخي افراد در ماه‌هاي اخير خودشان بازار سكه و ارز را براي بهره‌برداري‌هاي ميلياردي خود به‌هم ريختند و سپس شروع به جوسازي‌هاي گوناگون و جنجال عليه دولت كردند.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه برخي افراد مدام مي‌خواهند، دولت را آلوده جلوه دهند؛ با تاكيد بر لزوم ايستادگي در مسير عدالت اظهار داشت: اگر فشارهاي داخلي و خارجي كه امروز به دولت اعمال مي‌شود، صد برابر هم شود، حاضر نيستم به اندازه يك ريال بر خلاف عدالت و حقوق ملت كاري را انجام دهم.

رييس‌ جمهور با بيان اينكه جوانان بايد از هم‌اكنون تمرين كنند كه بر عدالت ايستادگي كرده و نسبت به تضييع حق ملت حساس بوده و بر اساس انقلاب و ارزش‌هاي الهي پافشاري كنند، گفت: بايد نسبت به دفاع از حقوق ملت و برطرف كردن كمبودها و نقص‌ها در كشور حساس بود، چرا كه امروز ايران در برابر چشم بسياري از ملت‌ها و كشورهاي جهان قرار دارد.

وی با بيان اينكه پس از انقلاب قرار بود، سيستم بانكي و عمليات بانكداري در كشور اسلامي شود، گفت: مشاوران جوان سيستم بانكي بايد با دعوت از اساتيد و عالمان اين موضوع را مورد بررسي قرار داده و براي اصلاح آن راهكارهاي عملي ارايه دهند.

دكتر احمدي‌نژاد تصريح كرد: تنها جايگزين نظام موجود جهان، حکومت علوي و مهدوي است و سرعت دستيابي و رسيدن به آن بستگي به تلاش‌ها و فعاليت‌هاي انسان‌هاي موحد براي ارائه الگو و نمونه به بشريت دارد.

رييس جمهور اظهار داشت: بايد توجه داشت که دستيابي به ارزش‌هاي الهي و انساني با جنجال، هياهو و بسياري از هزينه‌هاي ميلياردي كه عده‌اي براي رسيدن به مناصب سياسي انجام مي‌دهند، محقق نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمش گرم. مرده به خدا. يه كم ازش مردمي بودن و شجاع بودن را ياد بگيريد.