دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱۰

اردوغان:ایران تنها عامل بقای اسد است!

سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 188225
نخست وزیر ترکیه که این روزها به ماجراجویی هایی متعددی جهت بالا بردن جایگاه این کشور دست می زند، در آخرین مواضعش پس از بازگشت از نیویورک ایران را تنها عامل کمک کننده به بقای نظام بشار اسد در سوریه دانست.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه ملیت ترکیه، "رجب طیب اردوغان" پس از بازگشت به ترکیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلید سوریه دست ایران بوده و تهران تنها عامل کمک کننده به بقای نظام اسد است.

وی تاکید کرد: تحریم هایی که از سوی آنکارا علیه دمشق در نظر گرفته می شود تنها در ممنوعیت انتقال تجهیزات نظامی به سوریه از طریق ترکیه خلاصه می شود.

اردوغان با رد این مسئله که سوریه پشت پرده افزایش میزان حملات تروریستی در ترکیه قرار داشته باشد، اظهار داشت: اگر برخی از اعضای پ ک ک به سوریه پناهنده شده و از آنجا حملات تروریستی خود را انجام دهند، در آن زمان این مسئله باعث نگرانی خواهد بود.

در همین حال روزنامه ملیت ترکیه فاش کرد اردوغان در جریان دیدار اخیر خود با "محمود احمدی نژاد" که در نیویورک انجام شد درباره تداوم حمایت تهران از دمشق هشدار داده و ادعا کرده بود که این مسئله باعث افزایش شکاف اهل سنت و علویان (شیعیان) در منطقه می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
و جناب اردوغان عامل بقای اسرائیل!
اي ول به اون كامنت! دقيقا تركيه عامل بقاي اسرائيل هست.
Iran, Islamic Republic of
امان از تزویر!
France
ولی مسخرس ، الان که معادلات کاملا به نفع ایران و محور مقاومته این آقا تازه فیلش یاد هندستون کرده ، همون ژست اسلامیشو ادامه می داد تا الان یه پرستیژی کسب می کرد
اردوغان فکر کرده منطقه بی صاحبه که نیومده بخواد برای بقیه که حق آب وگلی دارند تعیین تکلیف کنه.دیر اومدی زود می خوای بری.اینجا ایرانه که میگه کی حق داره کی حق نداره.نمی دونی بدون.
Iran, Islamic Republic of
کسی که رییس جمهور آمریکا ازش تعریف کنه تکلیفش روشنه و جالبه که اون هم از رییس جمهور آمریکا تعریف میکنه
Iran, Islamic Republic of
در روزهای سخت 8 سال دفاع مقدس فقط سوریه حامی ایران بود بقیه اعراب پشت صدام بودند اکنون ما ایرانی ها وظیفه داریم از ملت و نظام سوریه در مقابل توطئه صهیونیستها دفاع کنیم.
والا به خدا لائیک های ترکیه هرچقدر هم با ما خوب نبودن حداقل یه رنگ بودن . آقای اردوغان با دیدن شما مفهوم واقعی اسلام آمریکایی رو فهمیدیم!
Iran, Islamic Republic of
به فرموده امام خمینی رحمت الله علیه :"منافقین بد تر از کفارند"درتایید
کامنتی که اظهار داشته لاییکها بهتر از اردوغان است
Iran, Islamic Republic of
اقای اردوغان پس از یک عمر گدایی یادش رفته شب جمعه کی هست.