جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱۸

علم وثروت در طرح ورزشگاههای قطر/تصاویر

سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 147437














نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسيار زيباست. ايران كجا و قطر كجا. تمدن ايراني كجا و عقب ماندگي ايران كجا. واقعاً چه وقت خواهيم توانست از تمام ظرفيتهاي ايران و ايراني بنحو مطلوب استفاده كنيم. بيش از 30 سال از انقلاب مي گذرد فقط استاديوم آزادي را داريم.
Iran, Islamic Republic of
ورزشکارش را هم از برزیل و دیگر جاها بیارن دیگه!
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنید این عرب های حاشیه ای چطور انقدر ثروتمند شدن؟
فکر می کنید همش از پول نفته؟ اشتباه می کنید...
اگر حضرات ایرانی به جای حاشیه خلیج فارس سرمایه هاشونو در ایران انباشت کنن اونوقت اینها اینطور پولدار نمی شدن که هر از گاهی هم برامون شاخ و شونه بکشن
Iran, Islamic Republic of
تو این 30 سال کم ابادانی نداشتیم. زندگی فقط عشق و حال و لهو و لعب نیست. 8 سال دفاع کردیم بهترین جوانان و متخصصان ما شهید شدن که 4 تا سوسول امکانات عرب را بزرگ نمایی کنند؟؟؟!!! و دستاورد های نظام رو زیر سوال ببرن؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
... اون از ثامن مشهد که مخروبه شده اون از یادگار امام تبریز که هیچی نداره و بقیه! یعنی منبع درامد ما از این عربها کمتره ؟
Latvia
امان از فراماسونري ورزشگاه چهارم به شکل تک چشم دجاله !
Iran, Islamic Republic of
وقتي مغزهاي متفكر ايراني در همه جا غير ايران باشن! وقتي ثروتمندهاي ايراني پولهاشون در كشورهايي غير از ايران سرمايه گذاري كنن! ... و بستري براي با هم بودن فراهم نشه، هرگروه كه قدرت رو ميگيره، ديگري رو به خطاكردن متهم ميكنه!! حاصلش عقب ماندگي، فقر، بيكاري، فساد، اعتياد و هزارتا مشكلات پيدا و ناپيدايي ميشه كه فردا و فرداها سر از خاك در ميارن و مسئول اينهمه عقب ماندگي جز مردم با جهالتشون و روشنفكرها به خاطر بيان نكردن حقايق نيستند!!!
قطري ها رو زير سئوال نبريم، به اين فكر كنيم كه ما داريم چي كار مي‌كنيم؟ اگه قطري ها با پول اينهمه فن آوريهاي روز رو در ساخت استاديومها به كشورشون آوردن، ما كه نه تنها اينكار رو نمي كنيم بلكه داشته هامون هم دارن خراب ميشن!!
بد نيست به گزارشاتي كه از ورزشگاههاي نيمه تمام و خراب شده اي كه برنامه 90 تهيه مي كنه نگاهي بيندازيم!!!
هزار درد نهان هست و مجال آه نيست!!!
Iran, Islamic Republic of
در جواب اون كسي كه گفته ما عقب مانده ايم - ببين دوست عزيز همين تلقي هاي غلط ،كه ما منحطيم وعقب مانده ايم وتلقين کوچک دیدن ها خودش يزرگترين عقب ماندگي است
Iran, Islamic Republic of
"وقتي مغزهاي متفكر ايراني در همه جا غير ايران باشن!"

با بیشتر حرفهای ایشون موافقم اما مردم ما جاهل نیستن ساده اند که به هرکسی اعتماد می کنن
Iran, Islamic Republic of
علم و ثروت به تنهایی چنین شاهکارهایی را به وجود نمی آورد. عامل مهم تر از این دو، مدیریت قوی و کارآمد است. چیزی که متاسفانه در مملکت ما کمیاب و ضعیف است.
متاسفانه بسیاری از پروژه هایی که نیمه کار مانده نه به خاطر عدم تخصیص بودجه و یا نداشتن دانش ساخت آنها، بلکه به جهت عدم مدیریت قوی و کارآمد تعطیل گردیده اند. امید آنکه شایستگی ها جای رابطه ها را بگیرد و مسئولیت ها طبق شایستگی افراد به آنان واگذار گردد.
Iran, Islamic Republic of
جدافقط ورزشگاه آزادی روداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اولا: بهتر است قطری ها را بزرگ نکنید
دوما : قطر درآمدش حدود ماست ، جمعیت و مساحتش اندازه یک شهر کوچک ماست و ...
سوما : یک کم دوستان به خود زحمت دهند بجای دیدن مرغ همسایه بروند مثلا چهار تا عکس از کارون 3 و مراحل ساخت ان بگذارند یعنی جایی که وقتی خبرگان سد سازی دنیا یعنی کانادایی ، ایتالیایی ها و .. پا پس کشیدند و ما خودمان ساختیمش , وقتی فیلم ساخت را می دیدند می گفتند: " It is high Risk!" و بچه های ما به ایشان گفتند: " It is Tavakkol! "
Iran, Islamic Republic of
اینا افتخار نیست افتخار اینه روی پای خودت بایستی نه آویزون دیگران باشی
Iran, Islamic Republic of
ما هشت سال جنگ داشتیم ما دشمن زیاد داریم فقط به خاطر این که حقو حقیقت رو میگیم ما هر چی تا الان داریم حاصل کار و تلاش خودمونه بی انصافی نکنید ما مملکت خیلی خوبی داریم درسته که ضعف زیاده اما یه روزی میرسه که تنها کشور سربلند و مستقل و با عزت در جهان فقط کشوره ایران میشه کشوری که شما اندازه ی قطرو تو نقشه دیدید جمعیتشو میدونید خب معلومه دیگه پول زیادیشونو خرج این چیزا میکنند
Iran, Islamic Republic of
آقایی که نظر اول رو دادن از اون آدمهایی که ظاهرا همیشه مرغ همسایه رو غاز میبینه . این همه دستاورد علمی و هسته ای و سلولهای بنیادین حاصل این 30 ساله . این همه پیشرفت در زمینه تسلیحات نظامی و .... . کشوری مثل ایران که لحظه به لحظه داره تهدید میشه اولویت هاشو باید برای ورزشگاهها و اماکن پیشرفته تفریحی قرار بده یا از لحاظ علمی و نظامی مسلح بشه ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شبيه ماکت و شبيه سازيند تا واقعيت. يک کم دقت کنيد
قطر اندازه یکی از محلات تهران هم جمعیت نداره البته وسعت زیادیم نداره این ورزشگاه ها رو برای کی ساخته؟
جمعیت قطر حدود 800 هزار نفر هست و با فرض بر اینکه تمامی این جمعیت برن ورزشگاه و هر ورزشگاه صد هزار نفری باشه، کل جمعیت این کشور تو ورزشگاه هاش جا میشن!!!!!!!!!
در ضمن این تصاویر ماکت هست و واقعی نیست!
Iran, Islamic Republic of
با اون شخصي كه گفته : "علم و ثروت به تنهایی چنین شاهکارهایی را به وجود نمی آورد. عامل مهم تر از این دو، مدیریت قوی و کارآمد است." به شدت موافقم. بسياري از دوستان قضيه پيشرفتهاي علمي ايران را پيش كشيدن موضوعي كه الحق نبايد با ديدن 4 تا ورزشگاه فراموش كنيم ولي دوستان عزيز مردم ما هرچند با پيشرفتهاي علمي كشور مسرور شوند شايد هيچ كدام از اين پيشرفتها نتواند تاثيري همانند برگزاري مسابفات جام جهاني اينچنين همه گير در مردم ايجاد كند .البته اين را هم نبايد فراموش كرد كه ما تاكي ميخواهيم در خواب تمدن عظيم خودمون باقي بمونيم؟ اگر اين تمدن ما به ديگران معرفي نشه و همگان بدونن و ببينن كه نيكان ما كه بودند ،چه فايده‌اي داره ؟ خب اين شناساندن چگونه امكان پذيره ؟ غرب كه هميشه خبر پيشرفتهاي علمي ما را سانسور ميكنه .امابرگزاري چينين مسابقاتي سبب ميشه كه توجه همه آحاد غرب به ايران جلب بشه و خيلي ها براي ديدن مسابقات بايد به ايران بيان.البته اين را هم نبايد فراموش كرد كه اگر ما امكاناتي همانند قطريها داشتيم و درخواست ميزباني ميداديم بعيد بود كه ميزباني به ما تعلق بگيره.