دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

واکنش مجمع تشخیص به اعترافات ابطحی

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب: 59325
اداره كل روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در پي اظهارات يكي از بازداشت شدگان اخير مبني بر هم قسم شدن آيت الله هاشمي رفسنجاني با آقايان خاتمي و موسوي در جهت پشتيباني از همديگر جوابيه‌اي صادر كرد.
به گزارش جهان متن جوابيه به شرح زير است:
با توجه به اظهارات يكي از بازداشت‌شدگان اخير در خصوص هم قسم‌شدن آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با آقايان خاتمي و موسوي در جهت پشتيباني از همديگر، به اطلاع مي‌رساند اين خبر از اساس كذب محض است و معلوم نيست در چه شرايط و ملاحظاتي بيان شده است.
جهت تنوير افكار عمومي به اطلاع مي‌رساند در ديداري كه بعدازظهر شنبه و بعدازظهر جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام و نه روز دوشنبه با حضور آقايان خاتمي،‌ موسوي و حاج حسن خميني انجام شده بود، آقاي خاتمي اعلام مواضع خود را به تشكيل جلسه مجمع روحانيون مبارز موكول كرده و آقاي موسوي نيز مواضع خود را با صدور بيانيه‌اي كه قبلاَ منتشر شده اعلام كرده و آيت‌الله هاشمي رفسنجاني نيز در آن جلسه بر رعايت موازين قانوني در اعلام مواضع و پيگيري خواسته‌ها تاكيد كرده بودند و همانگونه كه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در نامه مورخه 1388/3/19 خود تصريح كرده‌اند، در اين انتخابات از هيچ يك از نامزدها حمايت نداشتند و در جريان حوادث بعد از انتخابات كوچك‌ترين دخالتي نكرده‌اند و نظر ايشان براي برون‌رفت از وضع نامناسب جاري همان است كه در خطبه‌هاي نماز جمعه مورخ 1388/4/24 بيان كرده‌اند. پس هر گونه مطلبي خارج از اين چارچوب كذب محض مي‌باشد.
انشاءالله همه ما در بيان مطالب و همچنين اعتراف گرفتن از بازداشت‌شدگان اخير براي خوشايند يك جريان خاص، اصل و اساس نظام را زير سوال نبريم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اخه مگه تشخیص مصلحت فقط مال هاشمیه که واسه خودش پیام میده ایشون یه نفره می تونه بگه که هاشمی کاره ای نبوده چرا میگن تشخیص مصلحت ؟
اخه هاشمی یه چیزی بگه که همه باور کنن ... در نماز جمعه همه متوجه شدن که طرفدار موسوی بوده و همه کاره بود خودش و بچه های ... بگو سرتو کردی توی برف فکر کردی کسی متوجه نیست اتفاقا همه دیگه شناختنش