يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۸

امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال شد/ ژنرال در اولین مصاحبه‌اش چه گفت؟

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 225656
امير قلعه‌نويي سرمربي سابق استقلال كه هر دو عنوان قهرماني مجموعه آبي در تاريخ 11 ساله ليگ برتر در دوره سرمربي‌گري او به دست آمده، به استقلال بازگشت.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، اعضاي حاضر در جلسه هيات مديره باشگاه استقلال پس از بحث و تبادل نظر پيرامون برنامه هاي ارائه شده از سوي كانديداهاي سرمربي گري، با راي خود امير قلعه‌نويي را به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال استقلال انتخاب و معرفي كردند.

در حالي كه قرار بود نشست هيات مديره باشگاه استقلال فردا (سه‌شنبه) برگزار شود، امروز (دوشنبه) جلسه فوق‌العاده هيات مديره در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و امير قلعه‌نويي با حضور در اين نشست برنامه‌هايش را تشريح كرد.

سرمربي جديد استقلال به دعوت احمد رسولي نژاد رييس هيات مديره باشگاه در اين نشست حضور پيدا كرد و اعضاي حاضر در نشست پس از شنيدن برنامه‌هاي قلعه‌نويي، وي را به عنوان سرمربي جديد استقلال انتخاب كردند.

امير قلعه‌نويي طي سه فصل دوري از استقلال، دو بار با تيم فوتبال سپاهان عنوان قهرماني رقابت‌هاي ليگ برتر را كسب كرد و يك بار نيز با تيم فوتبال تراكتورسازي نايب قهرمان اين رقابت‌ها شد.

قلعه‌نويي: نمي‌توان به استقلال و هوادارانش "نه" گفت
 
امير قلعه‌نويي پس از انتخاب به عنوان سرمربي جديد استقلال مي‌گويد كه نمي‌تواند به استقلال و هوادارانش پاسخ رد دهد.

سرمربي جديد تيم فوتبال استقلال در نخستين اظهار نظرش پس از قبول سرمربي‌گري اين تيم، در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: وقتي نام استقلال و پاي اعتبار اين باشگاه و سربلندي هوادارانش در ميان باشد، ديگر درنگ جايز نيست. ضمن اينكه من امير قلعه‌نويي هرگز نمي‌توانم به استقلال و هوادارانش "نه" بگويم.

وي افزود: من هرچه در زندگي‌ام دارم اول از لطف خدا و ائمه اطهار،‌دوم از دعاي خير مادر و خانواده و سپس از استقلال است. خدمت به اين تيم محبوب و مردمي را مايه افتخار خود مي‌دانم به همين دليل وقتي هيات مديره به من پيشنهاد همكاري داد به تنها چيزي كه فكر كردم، استقلال بود.

قلعه‌نويي با بيان اينكه براي موفقيت استقلال از ثانيه به ثانيه زمان باقي مانده استفاده مي‌كنم، تصريح كرد: من براي موفقيت استقلال روي حمايت رسولي نژاد رييس هيات مديره و ساير اعضا، تلاش بازيكنان و همراهي هواداران حساب باز كرده‌ام و از همين امروز وظيفه خود مي‌دانم به صورت شبانه‌روزي تلاش كنم و حتي براي استفاده از ثانيه به ثانيه زمان باقي مانده برنامه و هدف داشته باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
موفق باشید ژنرال ..خدا پشت و پناهت باشد.
Malaysia
اقا جون قلعه نوعي حتي سرجوخه هم نيست تا چه برسد به ژنرال خواهشن با اين القاب مربيان پوشالي را بزرگ نكنيد
بهش بگين جرئت داره چپ به جباري و رحمتي نگاه کنه!
Iran, Islamic Republic of
امیر مربیا فقط امیر خان قلعه نوعی
موفق باشی
United States
سلام . نوش جونت ژنرال !!!!!!!!! اما حواست باشه كه استقلال هم بيت المال خوره
Iran, Islamic Republic of
استقلال مريضه ودواي دردش فقط ژنرال هست. ماطرفداران استقلال ازآمدن ايشون خيلي خوشحاليم
Iran, Islamic Republic of
اینا با میلیارد میلیارد پول بیت المال اسم و رسم پیدا کردن . چه ژنرالی ، چه کشکی .
Latvia
كاش مبلغ قرارداد ميلياردي اش هم كه از حق و حقوق امثال من پرداخت مي شود را هم ميگفت!!
اگه مردی مجانی برای استقلال کار کن.
به استقلال نمیشه نه گفت یا به پول استقلال؟
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه امیرخان هست. حالا بازیکنان بی ارزش باید از استقلال بروند. باز هم استادیوم پر از تماشاگر می شود
Germany
مجانی پیشکش، یه کم مزدشونو ارزون تر حساب کنن
به پول نمیشه نه گفت
Iran, Islamic Republic of
دنیزلی 3 میلیارد گرفته تیم پرسپولیس رو ته جدول نگه داشته، کسی صداش در نمیاد، ژنرال ارزشش بیشتر از این حرفهاست، تا کور شود هر آنکس که نتوان دید.
Iran, Islamic Republic of
به خاطر همین علاقه کلی از ستاره های استقلال را با خود به سپاهان بردی
خدائیش من که خیالم از دربی سال اینده راحت شد با امدن امیر خان پرسپولیس تو خوابم نمی‌بینه استقلالو برده
Iran, Islamic Republic of
1- از زحمات و تلاش كادر فني قديم بخصوص پرويز خان سوبله چوبله .... تشكر ميكنيم.

2- مهمترين اصل در موفقيت داشتن ثبات در كار است و اميدوارم كه اعضاء هيات مديره در خصوص عزل( خداي نكرده ) آقاي فتح ا.. زاده دقت بيشتر داشته باشند .
United States
شما را به خدا سوگند براي هزار ويك مسايل پشت پرده ساير فدراسيون ها وباشگاه را ناديده نگيريد وپول بيت المال رابه مربيان وبازيكنان معلوم الحالي كه تنها هنرشان بازي با الفاظ و تزوير وچابلوسي است نپردازيد.اقايان به صورت فردي براي يك فصل مبالغ ميلياردي مي گيرند در صورتيكه اعتبار يك سال بسياري از فدراسيونها كمتر از چهارصد ميليون است.شما را به مقدسات سوگند به خاطر پست و مقام دنيوي و... دست از سر استقلال و پرسپوليس برداريد و آنها را به بخش خصوصي واگذار كنيد تا باشگاه ها و فدراسيون دست از نقد وگله بردارند .
Iran, Islamic Republic of
امير شايد از تراكتور يا سپاهان هر فصل يك ميليارد گرفته باشه ولي هر موقع كه اومده استقلال همون سقف به اندازه بقيه گرفته