شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تذكرات نمايندگان به مسئولان اجرايي كشور

سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 155384
تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور امروز در صحن علني مجلس قرائت شد.
به گزارش فارس، تذكرات كتبي وكلاي ملت به مسئولان اجرايي كشور امروز (سه‌شنبه) در صحن علني مجلس قرائت شد.

حميدرضا پشنگ نماينده مردم خاش، نصرت آباد و ميرجاوه به وزير امور خارجه در خصوص لزوم ارائه توضيح درباره عدم پيگيري آزادسازي شناور صيادي ايراني كه در كشور هند متوقف شده است، تذكر داد.

جعفر قادري نماينده مردم شيراز به وزير رفاه درخصوص تسريع در اجراي مصوبات دولت در حوزه وزارت رفاه و تأمين اجتماعي تذكر داد.

داريوش قنبري نماينده مردم ايلام، ايوان و چرداول به وزير صنايع و معادن در خصوص بررسي علت تعلل شركت‌هاي صنعتي در تأمين برق واحدهاي صنعتي شهرك صنعتي ايوان تذكر داد.

حشمت‌الله فلاحت پيشه نماينده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو به رئيس جمهور درخصوص صدور دستور بررسي علت كم توجهي به كشتي كرمانشاه در ليگ كشتي كشور برخلاف استعدادهاي زياد در استان تذكر داد.

غلامرضا اسداللهي نماينده مردم تربت جام و تايباد به وزير جهاد كشاورزي درخصوص رسيدگي به وضعيت بحراني واحدهاي دامداري به لحاظ نگراني آذوقه‌هاي دامي و ارزاني شير تحويلي به كارخانه‌هاي فراورده‌هاي لبني تذكر داد.

سيدعلي ميرخليلي نماينده مردم ميناب، رودان و جاسك به وزير راه و ترابري درخصوص آسفالت نمودن روستاي شهرستان ميناب، همچنين به وزير بهداشت و درمان درخصوص صدور دستور تهيه گزارشي جامع از وضعيت بهداشت ودرمان شهرستان بشاگرد و به رئيس جمهور در مورد صدور دستور بررسي علت سهل انگاري در احداث كارخانه در شهرستان ميناب تذكر داد.

علي بنايي نماينده مردم قم به رئيس جمهور درخصوص لزوم تامين اعتبار بازسازي ورزشگاه شهيد حيدري قم تذكر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *