دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۶

انکار مجدد شهادت "حضرت زهرا" در بیانیه میرحسین

يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 53178
انکار مجدد شهادت "حضرت زهرا" در بیانیه میرحسین
به نظر می رسد برخی مشاوران مهندس موسوی روش های نامناسبی را برای جمع آوری رای بیشتر اتخاذ کرده اند. و دراین راه از هزینه نمودن مقدسات نیز ابایی ندارند.

به گزارش جهان، در سالروز شهادت حضرت زهرا "سلام الله علیها" روزنامه کلمه سبز، ارگان انتخاباتی میرحسین موسوی اقدام به انتشار تسلیتی با این مضمون که شهادت حضرت زهرا را با واژه رحلت حضرت زهرا مورد خطاب قرار داده بود نمود . این اتفاق، هر چند نادر اما به دلیل احتمال سهوی بودن از سوی آگاهان و رسانه های کشور نادیده گرفته شد.

اما در بیانیه ای که جدیدا از سوی میرحسین موسوی منتشر شده است وی نیز شهادت دختر پیامبر را با لفظ رحلت تسلیت و تعزیت گفته است که تکرار این اقدام آن را از اتفاقی بودن به در آورده است.

بنا بر این گزارش، مشاوران مهندس موسوی در حالی چنین الفاظی را به کار برده و به کاندیدای خود نیز مشاوره سیاسی و مذهبی می دهند که موضوع شهادت حضرت زهرا از اعتقادات مذهبی شیعیان به شمار رفته و شبهه های مربوط به رحلت آن حضرت از سوی برخی مورخان و اندیشمندان عامه و مخالف مذهب تشیع ابراز گردیده است. به همین خاطر معلوم نیست مراودات جدی میرحسین با سران برخی اقلیت ها سبب چنین خطایی شده است یا اینکه مشاوران مهندس موسوی که سابقه مناسبی در پاسداشت و تعظیم شعائر ندارند طی برنامه ای از پیش تنظیم شده تاریخ و مذهب تشیع را زیر سوال می برند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به خاطر رای ... اینقدر ارزش داره! اف به این سیاست
با سلام
وقتی میر حسین در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا س در بیت رهبری شرکت میکنه، این یعنی چه؟ یعنی التزام عملی به اعتقاد به شهادت حضرت زهرا س.

الحق والانصاف این وصله ها به این سید بزرگوار نمیچسبه.
آقاي مشايي برخلاف آموزه هاي دين اسلام و ايده هاي امام خميني ملت ايران را دوست ملت اسرائيل ناميد وبارها و تازماني به اين امر اصرار داشتند كه رهبر فرزانه دخالت نمودند وموارد ديگر از ايشان آيا سايت شما حساسيتي نشان داد؟آيا مطلبي ذكر نمو ديد؟و چرا رئيس جمهور محترم آن قاطعيتي كه در بركناري وزرا (10وزير)نشان دادند چگونه ازكنار اين موضوع گذشتند؟ بنظر من و خيليهاي ديگر بزرگترين انتقاد وارد بر آقاي احمدي نژاد همين مورد است.
شایدبرای به دست آوردن دل وهابی هاست !
وقتی جناب موسوی در مناظره با جناب احمدی نژاد، به دنبال اشتباهات لفظی رقیب خود می گردند باید تن خود را برای این انتقادات نیز صابون بزنند.سنگ جای سنگ
شرکت در جلسه حضرت زهرا (س) که شرط نیست.
شاید او حضرت زهرا (س) را قبول دارد ولی شهادت ... را قبول ندارد.

اینقدر قضیه را انکار نکنید