دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

رئیس جمهور در ناوشکن جماران نماز خواند

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب: 251819
رئیس جمهور در جریان بازدید از ناوشکن تمام ایرانی جماران نماز مغرب و عشا را به اتفاق مسئولان در این ناوشکن ادا کرد.
رییس جمهوری با سفر به هرمزگان و حضور در مجتمع راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه یکم دریایی، از ناوشکن جماران بازدید کرد.

به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز (شنبه) در جریان سفر به استان هرمزگان در بدو ورود به منطقه یکم دریایی در مقابل یادمان، شهدای نیروی دریایی حضور یافت و به مقام شامخ شهدا و امام راحل ادای احترام کرد.
 
رییس جمهوری سپس از یگان مستقر در منطقه یکم سان دید و پس از آن در ناوشکن جماران حضور یافت و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.
 
رییس شورایعالی امنیت ملی سپس از اتاق کنترل منطقه یکم دریایی ارتش بازدید کرد.
 
رییس‌جمهوری همچنین نماز جماعت مغرب و عشاء را بر عرشه ناوشکن جماران اقامه کرد.
 
احمدی‌نژاد در این بازدید با توضیحات فرماندهان نیروی دریایی ارتش، در جریان آخرین دستاوردها و تجهیزات نیروی دریایی و چگونگی انجام مأموریت‌های این نیرو قرار گرفت.
 
رییس‌جمهوری قرار است در جمع کارکنان نیروی دریایی ارتش حضور یافته و برای آنان سخنرانی کند.
 
فارس هم گزارش داد، رئیس جمهور که برای افتتاح پروژه‌های هر ماندگار به هرمزگان سفر کرده است بعد حضور در منطقه یکم ندسا و بازدید از ناوشکن جماران نماز مغرب و عشا را به اتفاق مسئولان در این ناو به جای آورد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *