سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

نرخ جدید سود سپرده‌های بانکی اعلام شد

يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 206017
با انتشار اطلاعیه مشترک شورای هماهنگی بانکهای دولتی و شواری عالی کانون بانکهای خصوصی، نرخ جدید سود سپرده‌های بانکی در محدوده 7 تا 20 درصد تعیین شد.

به گزارش مهر، در این اطلاعیه آمده است: به منظور فراهم آوردن امکانات مطلوب تر برای سرمایه گذاری و سپرده گذاری هموطنان عزیز در نظام بانکی کشور کلیه بانک های دولتی و خصوصی برای تقویت ارزش پول ملی و بازار پول، نرخ سود علی الحساب انواع سپرده های بانکی را از 7 درصد برای سپرده های کوتاه مدت روزشمار تا 20 درصد برای سپرده های مدت دار 5 ساله اعلام کردند.

هموطنان می توانند برای اطلاع از جزییات نرخ‌های مقاطع زمانی فیمابین دو مقطع مذکور به شعبه های بانکها مراجعه و یا از طریق سایتهای مربوطه کسب اطلاع کنند.

پیش از این، شورای پول و اعتبار تعیین نرخ جدید سپرده بانکی را به بانکها واگذار کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببخشید
اونوقت نرخ سود سپرده بالاتر از تورم (21 درصد) کجا رفت؟
United States
بابا بگيد نميخواهيم دلار و سكه بياد پايين. اين هم شد كار الان خود موسسه ... يكسال 20درصد ميده شما الان 6درصد را كردي ٧درصد و ١٥درصد را كردي ٢٠درصد به نظر من شما بايد يك نرخ اعلام كنيد. ٢٠درصد كلا سود ميدهي يكساله. دوساله سه ساله چهار ساله و پنج ساله را منتفي كنيد انوقت است كه ارز را میشود كنترل كرد سكه را كنترل كرد و گرنه با اين تصيمم ول معطل هستيم