دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

چرا فیلم حجازی از برنامه نود پخش نشد؟

پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 164474
خبرآنلاین:
عوامل برنامه ۹۰ یکشنبه گذشته به منزل ناصر حجازی رفتند تا از او که این روزها مراحل سخت رادیوگرافی را سپری می کند ، گزارشی تهیه کنند اما حرف های ناصر حجازی به عوامل برنامه ۹۰ اجازه پخش پیدا نکرد. هرچند فردوسی پور این جمله را به صراحت نگفت اما دربخشی از حرفهایش اینچنین آورد:« بخش عکس های قدیمی را تقدیم می کنیم به ناصر حجازی عزیز و از مردم می خواهیم تا برایش دعا کنند. مصاحبه ای با او داشتیم که نشد پخش کنیم.»

بعد از این اتفاق هم وبسایت شخصی حجازی در خبری کوتاه نوشت بنا بر دلایلی ، مصاحبه حجازی پخش نشده اما فردوسی پور در برنامه به آن اشاره داشته است.

حجازی چند روز پیشتر در مصاحبه ای صریح از دولت به دلیل طرح هدفمندی یارانه ها انتقاد کرده بود. او دلیل این مصاحبه اش را هزینه های بالای درمان و همچنین گرانی حامل های انرژی اعلام کرده بود. همین حرف هایش سبب شده بود تا احتمالا مدیران سیما به حرف های او اجازه پخش را ندهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حرف حساب زده، انتقادش بجا بود، احتمالا در ایران باید همش تقدیر کرد تا انتقاد
آقای حجازی آن روزها که میلیون تومان برای یکسال از تیم های دولتی میگرفتی چرا از دولت انتقاد نمی کردی که این میلیونها پول کدام درد کشور را دوا می کرد؟ کدام فقیر را تامین می کرد و هزاران سوال دیگر
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ "حرف حساب زده، انتقادش بجا بود، احتمالا در ایران باید همش تقدیر کرد تا انتقاد":

حرف بیخود زده که در کاری که تخصص نداره دخالت کرده