شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۳

ناشیانه ترین کار آمریکایی ها در مذاکرات

دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 425573
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با تصویب طرح نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای در سنای آمریکا، حیثیت رئیس جمهور آمریکا و تیم مذاکره‌کننده ۱+۵ زیر سئوال رفته است.
ناشیانه ترین کار آمریکایی ها در مذاکرات
به گزارش جهان به نقل از فارس، اسدالله بادامچیان شامگاه یکشنبه در آئین نکوداشت طلایه‌داران آفتاب سربازان رشید اسلام شهدای موتلفه اسلامی و تودیع و معارفه دبیر حزب موتلفه خراسان جنوبی اظهار داشت: شهادت انتخاب نیست، بلکه یک انعام الهی است تا ظرفیت وجودی انسان را خالص کند و در مقام قرب پر پرواز گیرد.

وی به ۲۶ خرداد ماه، سالگرد شهدای حزب موتلفه اسلامی اشاره کرد و افزود: شهید حاج صادق امانی، رضا صفارهرندی، مرتضی نیک‌نژاد و محمد بخارایی توانستند عملیاتی انجام دهند که فتنه آمریکا را بهم زده و نگذارند کاپیتولاسیون در ایران اجرا شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه در یک مقطع حساس تاریخی به سر می‌بریم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در زمانی برگزار می‌شود که دنیا در یک بحران به سر می‌برد و این یک پیچ تند تاریخی است و از سویی استکبار جهانی هم کمر همت بسته است تا نفوذی‌های خود را وارد این دو مجلس کند.

بادامچیان تصریح کرد: استکبار جهانی می‌داند که نمی‌تواند به کشور ایران حمله نظامی داشته باشد، همچنین می‌داند ایران تسلیم تحریم‌ها نمی‌شود، بنابراین می‌کوشد به عناصر لیبرال که اعتقاد چندانی به نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند، کمک کند.

وی ادامه داد: انتخابات ما در سال جاری، باید انتخاباتی باشد که خط ولایت شناخته شود و بتوان بین خط ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی یک هماهنگی برقرار کرد تا علاوه بر حل مشکلات جاری کشور به تکامل و اقتدار نظام و ایجاد نظام عدل و قسط جهانی رسید.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به مرز ۴۰ سالگی نزدیک می‌شود، یادآور شد: طی این مدت انقلاب اسلامی پیروزی‌های زیادی را بدست آورده، بطوری که از یک کشور وابسته و حقیر در زمان پهلوی، هم اکنون به اقتدار و عظمتی رسیده‌ایم که هیچکس در استقلال آن شک ندارد.

بادامچیان با بیان اینکه مذاکره کردن یک امر عادی است، اما محتوای آن مهم است، گفت: در مذاکرات ۱+۵ کشورهایی که خود را ابر قدرت جهان می‌دانند در یک طرف میز مذاکره و کشور ایران در طرف دیگر می‌نشیند که این یعنی اقتدار و استقلالی که توانسته‌ایم در این سال‌ها کسب کنیم.

وی به تصویب طرح نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای در سنای آمریکا اشاره کرد و افزود: در این زمینه کاری که آمریکایی‌ها کردند ناشیانه‎ترین کار سیاسی است، زیرا از طرفی حیثیت رئیس جمهورشان و کشورهای ۱+۵ را از بین برده‌اند و از سویی نتایج مذاکرات آنها بی‌اهمیت تلقی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *