يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

ساعت كار جديد ادارات استان تهران تعیین شد

دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 162204
ساعت كار جديد ادارات استان تهران طي ابلاغيه‌اي امروز به دستگاه‌هاي اجرايي استان تهران ابلاغ شد و بر اين اساس با حذف ساعت ناهاري كارمندان دولت، ساعت كار جديد ادارات استان تهران ۸ تا ۱۴:۳۰ شد.
نعمت الله تركي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بيش از اين ساعت كاري ادارات استان تهران ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ بود كه اين تغيير ساعات كاري ادارات در راستاي كاهش ترافيك و آلودگي هواي شهر تهران است.

تركي افزود: ضمناً در اين ابلاغيه استفاده از ظرفيت‌هاي و مجوزها در آئين نامه‌هاي دوركاري، كاهش تردد خودروهاي اداري، گسترش ارائه خدمات در چهارچوب برنامه‌هاي دولت الكترونيك و نظارت و بازرسي بر بخش‌ها و زير مجموعه‌هاي اداري مورد تأكيد قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين تغيير ساعت ها چند تا مسوول داره؟ صبحت يك خبر به نقل از فلان، بعد از ظهر يك خبر ديگر از بهمان
Iran, Islamic Republic of
سلام
مگر كارمندان آدم نيستند و يا دولت چقدر كسر بودجه آورده است افرادي كه از اطراف تهران مي آيند ناهار بايد ساعت 5بعدازظهر در منزل بخورند چرا براي مسئولان از پولهاي دولت ناهار ميخرند يعني هزينه هاي كم ناهار با اين تعداد كم اينقدر براي دولت سنگين است چرا كسي نمي آيد و اين مشكلات را بررسي كند گفتند به كارمندان عيد سبد كالا ميدهند دريغ از يك كالا كه دولت فقط بوق و كرنا ميكند و هر روز بر سر ما يك بلا ميآورد چرا كسي چيزي نمي گويد هيچ مسئول پيدا نمي شود كه جلوي اين تصميمات اشتباه را بگيرد -4سال است هزينه اياب و ذهاب ما 33هزار تومان مانده و افزايش نيافته در حاليكه ماهانه 120 هزار تومان اياب و ذهاب مي دهيم مگر اينان نگفتند وضع اقتصادي بهتر شده پس چرا از سر و ته مزايا و رفاهيات و حقوق حقه ما مي زنند چرا قانون خدمات كشوري راطوري نوشته اند كه ده ها برابر به ضرر كارمندان شود