سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲۱

بازداشت يكي از استانداران دولت هاشمي در ارتباط با اختلاس 3000 ميلياردي

سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 186208
مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری فوتبال به دلیل ارتباط با اختلاس 3000 میلیاردی بازداشت شد.

به گزارش جهان به نقل از فارس، «الف. ع» یکی از استانداران دولت هاشمی که مدیرعاملی یکی از باشگاه‌های فوتبال کشور را بر عهده دارد بازداشت شد.

وی به خاطر مسائل مالی پرونده اختلاس 3000 میلیاردی بازداشت شده است. بر اساس این گزارش، وی در دهه 60 جزء استانداران کشور بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اون موقع اختلاس کرده که اینجور می نوسید خوبه تو دولت دهم اینقدر دزدی کرده چه ربطی به 15 سال پیش داره؟ معاون اول رئیس جمهورم استاندار بوده ولی الان توی پرونده بیمه متهمه اینم بگین استاندار زمان هاشمی بوده معاون اول که نیست؟
Iran, Islamic Republic of
یک استاندار دیگر هاشمی هم آقای رییس جمهور فعلی و استاندار اسبق اردبیل است. چنان می نویسید استاندار هاشمی که انگار هاشمی راس همه خوبی ها و بدی های انقلاب است!!
Iran, Islamic Republic of
دزدی تو روز روشن 3000000000 میلیارد تومن بوده شما چسبیدید به .... بهتره از آقای کفاشیان رئیس فدراسون سوال بشه سرمایه هاش رو از کجا اورده!! البته ایشون فقط میخنده!
Iran, Islamic Republic of
این تعبیر «دولت هاشمی » پس از این همه سال جفای بزرگی به انقلاب است! (هرکس را در قبرخودش می خوابانند)
چند روز بعد آزاد می شود و بعد یک عمر می خورد و می خوابد.
Iran, Islamic Republic of
با فرض صحيح بودن اتهام يادشده، بد نيست به اين سوال پاسخ دهيد كه مناسبات غلط موجود در كدام دولت باعث شد استانداري كه در دولت هاشمي دست از پا خطا نكرد، اينجا اينچنين پايش بلغزد؟
Iran, Islamic Republic of
من یک کارمند ساده ام مدتی قبل به علت موضوعی کارم کشید دادگاه که خوشبختانه تبرئه شدم ولی جناب حراست برای من چنان پرونده‌ای درست کرده که در حال اخراجم. جناب حراست میگه ما کاری به دادگاه نداریم خودمان بررسی میکردیم هر چند جرمهای انتضابی من جزء قانون مجازات اسلامی بوده و رضایت شاکی در آن نقشی نداشته ولی جناب حراست کاری به این کارها نداره (آره برادر من اگه این آدم پارتی داشته باشه اختلاس نکرده ولی اگه پارتی نداشته باشه سر وکارش با جناب حراسته
Iran, Islamic Republic of
این فرد اگر هم اتهامی داشته باشد استاندار زمان آقای موسوی است

چرا با عنوان دولت هاشمی تیتر می زنید این کار گروههای انحرافی است
دیدی دیدی دیدی ... تقصیر هاشمی بود!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر این فرد استاندار آقای هاشمی بوده آقای احمدی نژاد هم استاندار ایشان بوده . این مطلب چه چیزی را اثبات میکند.
Iran, Islamic Republic of
در هیچ دولتی از دولتهای جمهوری اسلامی به اندازه ی دولت فعلی دزد و اختلاس کننده و مفسد اقتصادی کشف(!)نشده است.تازه این استاندار عهد هاشمی هم در دولت فعلی اختلاس کرده است.پس روی کلمه ی هاشمی اینقدر تاکید نکنید.
Iran, Islamic Republic of
راست میگید در هیچ دولتی به اندازه این دولت دزدی و اختلاس کشف نشده چون در دولتهای قبلی ظاهرا می خوردن و می بردن یه آبم روش صدایی هم از کسی بلند نمی شد
United States
ای کسی که نوشتی: "راست میگید در هیچ دولتی به اندازه این دولت دزدی و اختلاس کشف نشده چون در دولتهای قبلی ظاهرا می خوردن و می بردن یه آبم روش صدایی هم از کسی بلند نمی شد"
در جریان باش که اگر در دولت های قبلی کسی خورده و کسی چیزی نگفته تقصیر قوه قضائیه و بازرسی و... بوده که در دست دوستان شما بوده. مگر دولت خودش این موضوع را افشا کرده که شما این جوری می گویئ.
Iran, Islamic Republic of
این خبر تکذیب شد در ضمن آقای الف .ع در دولت موسوی استاندار بوده است همه این انتشار خبر کذب برای آنکه هاشمی را تخریب کنند و هاشمی به واقع مظلوم است
Iran, Islamic Republic of
عنوان خبرتون خیلی خنده دار بوده. من نمیخام از هاشمی دفاع کنم. اما خودتون یه کم فک کنید ببینید ارتباط این دو تا با هم چیه؟طرف در زمان دولت نهم و دهم اختلاس کرده نه در زمان دولت هاشمی آقای عزیز
Iran, Islamic Republic of
این شفاف تر بودن فعالیت های دولت کنونی را ثابت می کند که تمام اختلاس ها و دزدی ها و باند بازی ها در این دوره مشهود و نمایان می شود در دولتهای قبلی با پنهان کاری پیش می رفتند
Iran, Islamic Republic of
ایراد از قوه قضاییه و بازرسی "هم" بود اما این وظیفه دولتها در مبارزه با فساد درونی رو توجیه نمی کنه
اگر گذشته ها را بررسی کنیم می بینیم که از این حرفها بیشتر اختلاس شده یک نمونه اش همین بدهی های بانکی که به نوعی اختلاس محسوب می شود ولی به برکت این دولت است که اینگونه اختلاس به راحتی افشا و کشف می شود.
بنده خدا خود احمدی نژاد هم استاندار هاشمی بود
فراموش نکنید آقای احمدی نژاد ، رحیمی و ...... هم استاندار آقای هاشمی بودن . تا کی می خواید با تهمت و تشویش اذهان مردم گناه بر روی گناه تلمبار کنید ؟
خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه
Iran, Islamic Republic of
در این دنیا دو چیز صدا ندارد مرگ فقیر و ننگ دارا!