دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

صالحی با وزیر نفت پاکستان دیدار کرد

چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب: 185290
وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان امروز در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان گفت که پاکستان برای روابط تاریخی و برادرانه خود با ایران اهمیت زیادی قائل است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد، "عاصم حسین" وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان امروز در دیدار با "علی‌اکبر صالحی" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با بیان این مطلب افزود: روابط دیرینه تاریخی اسلام آباد تهران، مرهون اشتراکات مذهبی مردم ۲ کشور است.

وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان در این دیدار که با حضور "ماشاء‌الله شاکری" سفیر ایران در پاکستان و "محمد اعجاز چودری" معاون وزیر نفت پاکستان در اسلام آباد برگزار شد، ضمن استقبال گرم و صمیمانه از وزیر امور خارجه کشورمان و هیئت همراه وی، تصریح کرد: دولت‌های ۲ کشور ایران و پاکستان، درک متقابلی نسبت به مسائل منطقه‌ای و جهانی دارند.

وزیر نفت پاکستان همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های وزیر خارجه ایران در زمینه اجرایی کردن پروژه‌های جاری نفت و گاز در پاکستان، از زحمات دولت ایران در مورد پروژه خط‌ ‌‌لوله گاز ایران- پاکستان موسوم به "خط لوله صلح" نیز تشکر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز ضمن تشکر از تلاش‌های وزارت نفت پاکستان برای اتمام هرچه سریع‌تر خط لوله گاز ایران- پاکستان گفت: دولت ایران با تمام توان در بخش انرژی با پاکستان همکاری خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *