دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

اكران فيلم ضدايراني "ايرانيوم"

شنبه ۹ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب: 154870
فيلم ضد‌ايراني "ايرانيوم " كه اكران آن در كانادا به دليل شكايت رسمي سفارت ايران لغو شد قرار است به صورت محدود و پيش از اكران عمومي آن در اينترنت در انديشكده هريتيج آمريكا نمايش داده شود

به گزارش خبرنگار ديپلماسي عمومي خبرگزاري فارس، قرار است فيلم ضد‌ايراني "ايرانيوم " كه به دليلي ايميل‌ها و تماس‌هاي تلفني در اعتراض به اكران آن در كتابخانه و مركز آرشيو اسناد كانادا لغو شد، فردا به صورت محدود و پيش از اكران عمومي آن در اينترنت در انديشكده هريتيج آمريكا با حضور كارشناسان ايران اكران شود. در اين فيلم ايران به عنوان كشوري معرفي مي‌شود كه براي ساخت سلاح هاي هسته‌اي و ترويج تروريسم تلاش مي‌كند. پيش از اين سفارت ايران در كانادا نيز در شكايتي رسمي خواستار لغو اكران اين فيلم در كانادا شده بود.

"صندوق كلاريون " تهيه كننده اين مستند ادعا كرده است كه فيلم ۴۵ دقيقه‌اي ما اصول انقلاب را توضيح مي‌دهد و به صورت تصويري، دشمني و خشونت ابراز شده توسط رهبران ايران را به نمايش مي‌گذارد، فيلم به طور مستند نيات سوء رفتاري حكومت نسبت به شهروندان را به ترتيب تاريخي شرح خواهد داد و استفاده حكومت از تروريسم در خارج براي تحميل كردن ضربات مرگبار نسبت به دشمنان خودساخته را به تصوير مي‌كشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *