شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

برنامه هسته‌ای ایران توقف‌ناپذیر است

دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 210723
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در در برآورد اطلاعاتی سالانه خود اعتراف کرد که هیچ چیز نمی‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند.
به گزارش فارس ، وزارت خارجه اسرائیل چند هفته پیش گزارشی بالغ بر ۵۰ صفحه به وزرای کابینه امنیتی اسرائیل ارائه کرد که بخش هایی از این گزارش که مرتبط با موضوع فلسطین، رابطه با اردن و مصر و همچنین برنامه هسته‌ای ایران می‌شد در اختیار روزنامه صهیونیستی هاآرتص قرار گرفت.

در بخش‌هایی از این گزارش‌ که مربوط به برنامه هسته‌ای ایران می شد، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص موفقیت در زمینه متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران ابراز بدبینی کرده  و اعلام کرده بود که هیچ اقدامی نمی‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند.

این برآورد سالانه می افزاید که تهران تلاش می‌کند به شیوه‌ای حرکت کند که بتواند برنامه هسته‌ای خود را ادامه دهد و هزینه‌های قابل تحملی را نیز می پردازد.

در شرایطی که روزنامه آمریکایی لس انجلس تایمز در گزارشی فاش کرده است که ۱۶ آژانس اطلاعاتی – جاوسی آمریکایی بار دیگر اعتراف کرده‌اند که ایران به‌دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست، این گزارش می‌افزاید که ایران از عملیات‌های روانی و حمایت از ترور بعنوان ابزاری برای محکم کردن موضع و جایگاه خود در منطقه استفاده می‌کند و از این شیوه برای تضعیف رقبای خود از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکا استفاده می‌کند و با آنها تسویه حساب می‌کند.

ایران بارها تأکید کرده که برنامه هسته‌ای کاملا صلح آمیزی دارد و یکی از اعضای پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای است اما رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با تسلیحاتی جلوه دادن برنامه هسته‌ای ایران زمینه برای اقدام نظامی که آمریکا نیز با آن مخالف است را فراهم کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *