جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۲۵

عکس/ آیت الله هاشمی و نوه‌اش در کیش

شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 191923
اکبر هاشمی رفسنجانی و نوه اش(فواد) فرزند مهدی هاشمی رفسنجانی.

   
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به دور دستها نگاه میکنه،‌جاییکه پدر رفته و میگه ای ناقلا،‌دانشگاه رو سر و سامون نمیدی که من و مامان هی نیایم دوبی و برگردیم؟
ولی موهای حاج آقا نشان می دهد که انگار عکس مال ده سال پیش است ! اما عکس قشنگی است
ماشاءالله به این فرزند و خوش به سعادتش از داشتن چنین پدربزرگی
United States
چرا باید پاویون کیش عید هرسال در اختیار هاشمی و خانواده اش باشد؟
هاشمی مظهر صداقت است او فریبکار نیست.
Iran, Islamic Republic of
درودبرايشان
United States
پایدار باشی مرد
زنده باد سردار سازندگی
Iran, Islamic Republic of
هر چند ما با موضع گیریهای حضرت ایشان مشکل داریم اما شما نباید مسائل صرفاً خصوصی را مطرح کنید .
Iran, Islamic Republic of
بیایید کمی با هم مهربان باشیم یادمان نرود که استکبار همچون گرگی درنده منتظر است تا فرزندان این مرز و بوم را یکی یکی شکار کند و بجایی برساند که کسی از بزرگان دیگر بزرگ نباشد و این یعنی هشدار یعنی خطر.درود بر همه فرزندان ایران زمین که با مجاهدت هایشان آسودگی، آسایش، مرمسالاری دینی، استقلال و جمهوری اسلامی، ولایت اسلام و رهبری را به ما عطا کردند فراموش نکنیم امروز هر چه داریم حاصل تلاشها و مجاهدتهای دیروز است.همه ما ممکن است دچار اشتباه شویم پس بیایید با هم مهربان باشیم خدای تبارک و تعالی ما بندگانش را با این همه گناه و کم و کاستی وعده بخشش و بازگشت داده پس نباید ما کاسه داغتر از آش شویم و دیگران را بخاطر اشتباهاتشان نبخشیم اسلام دین رافت و مهربانی است . آقای هاشمی نیز متعلق به این انقلاب است و همانطور که مانند و نظیر امام خمینی و امام خامنه ای در عصر حاضر وجود ندارد نظیر آیت الله هاشمی نیز در جایگاه واقعیش در انقلاب وجود ندارد.
درود بر سردار سازندگي
United Kingdom
خدا ما را عاقبت به خیر کند
Iran, Islamic Republic of
خدا این مرد خوب را از شر بلا ها وتهمت ها حفظ کند.
امیدوارم از این امتحان سخت سربلند بیرون بیای مرد !!!!!!!
به نام خدا.من متولد 1360 هستم و زمان پایان جنگ تحمیلی 7 ساله بودم ولی خوب یادم میاد که رادیو آپیر خطر رو اعلام میکرد.....ولی از حق نگذریم زمانی که کشور عزیز ما پنجه در پنجه با 57 کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم در جنگ بود این مرد بزرگ با چه زکاوتی اداره کشور را به دست گرفته بود ....من خوب یادم میاد که تخم مرغ رو دونه ای 4 تومن میخریدیم و تا پایان جنگ هم به همان قیمت موند و مثل امروز یهو تخم مرغ شانه ای 2200 تومن ،نمیشد شانه ای 9000 تومن...یادمان نرود زمانی که رزمندگان ما در جبهه با گلوله های کلاشینکف که دونه ای سه سنت از سایر کشور ها خریداری میشد این سردار بزرگ سازندگی بود تمام احتیاجات جنگ و کشور داری رو برطرف میکرد...حالا فوری میگید که حتما طرف یعنی من وصل هستم به....و شغل و زندگی مرفه داره که اینجوری توپش پره...نه خدا شاهده من یه شهروند معمولی هستم که الان 7 سال هستش که لیسانس بیکاری گرفتم و دارم مسافرکشی میکنم...
Iran, Islamic Republic of
البته اين جناب سردار خان هر سال ايام عيد نوروز، كه مقام معظم رهبري به پابوس علي ابن موسي الرضا (عليه آلاف تحيه و ثنا) مي‌روند، ايشان نيز به جزيره دل انگيز كيش مي‌روند و به رتق و فتق مسائلشان مي‌پردازند. خدايشان از ايشان قبول بفرمايد.!!!
اگه جناب احمدی نژاد بجای ایشان در زمان جنگ امورات مملکت را بدست داشت معلوم نبود الان سرنوشت ایران چی بود ایشان زمانی که از هرطرف محاصره اقتصادی و سیاسی بودیم نگذاشت این همه به مردم فشار بیاد ولی آقای احمدی نژاد با نفت 120دلاری اینجوری داره به مردم فشار میاره آقا حقشه سردار سازندگی هست اگه هر روز برود کیش باز هم حقشه دمش گرم سیاستمداربزرگ
درود بر همه خدمتگزاران به اين مرز و بوم. درود بر آيت الله هاشمي بخاطر زحمات و خدمات صادقانه به ملت بزرگ ايران.
درود بر همه خدمتگزاران به اين مرز و بوم. درود بر آيت الله هاشمي بخاطر زحمات و خدمات صادقانه به ملت بزرگ ايران.
سیاستمدار بزرگی که تمام عمرش صرف خدمت به کشور شد درود بر غیرتت....
Iran, Islamic Republic of
هاشمی افتخار ملت وتاریخ است
Iran, Islamic Republic of
تنها چيزي كه مردم را آزار ميده اينه كه هركسي كه هرچقدرخدمت به مملكت كرده درهرصورت اجازه نداره به خانوادش اجازه هركاري را بده يا اينكه خودشان مستحق هر زندگي و دارائي بدونه درهرصورت صداقت براي هركسي مهمه ازطرفي سياستمداران دولت فعلي هم خودشون را منزوي كردند و ازتجارب سازنده بسياري از كهنه ساستمداران قديم محروم شدند درود برهركسي كه قلبش براي آرامش وپيشرفت مردم اين مملكت مي تپه .
Iran, Islamic Republic of
امام فرمود حال فعلی افراد
حال فعلی افراد حال فعلی افراد حال فعلی افراد حال فعلی افراد...
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظ کند این شخصیت خدوم را که دشمنانش بعضا دشمنان ارمانهای امامند
Iran, Islamic Republic of
به فرموده امام ملاک حال فعلی افراد است

و هرگاه دشمن از شما تعریف کند در خط دشمن هستید
فعلا که دشمن خیلی از آقای هاشمی تعریف میکنه و مدافعش شده
از زحماتی که ایشان در دوران ریاست جمهوری کشیدند سپاسگزاریم تورم بالای 45 درصد زمان ایشان قابل چشم پوشی است اما عدم تمکین ایشان از مقام عظمای ولایت درفتنه بعد از انتخابات قابل گذشت نیست