يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

باخت های پرسپولیس با دنیزلی هم ادامه دارد

پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 202461
تیم پرسپولیس نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با شکست مقابل ملوان بندرانزلی آغاز کرد تا مشخص شود دنیزلی برای ساختن ویرانه سرخپوشان کار دشواری را پیش رو دارد.
به گزارش مهر، پرسپولیس نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه با دیدار مقابل ملوان بندرانزلی آغاز کرد. پرسپولیسی‌ها که طی ۱۲ روز گذشته با هدایت مصطفی دنیزلی مهیای حضور در مسابقات شده بود، در این بازی که در حضور کمتر از ۱۰ هزار تماشاگر ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد، با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست دادند.

پرسپولیس بازی را با ترکیبی متفاوت با نیم فصل اول آغاز کرد با همان سبک و روش بازی، شکننده در دفاع و پراشتباه در خطوط میانی و حمله. شاگردان دنیزلی خوش شانس بودند که در دقیقه پنج توسط جلال رافخایی دروازه‌اش باز شد و تیر دروازه به جای تور به لرزه درآمد. بعد از این موقعیت مسلم گلزنی که ملوان از دست داد، بازی از تب و تاب افتاد و هر کدام از دو تیم صاحب موقعیت‌هایی شدند که از آنها بهره لازم را نبردند تا اینکه در دقیقه ۱+۴۵ روی شوت سرکش محسن مسلمان از فاصله دور دروازه پرسپولیس باز شد.

سرخپوشان که نیمه اول را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشته بودند در نیمه دوم با هدف تغییر نتیجه وارد زمین شدند اما از طرح و برنامه و البته توان لازم برای زدن گل تساوی برخوردار نبودند. پرسپولیس با این وجود در دقیقه ۶۸ به یک ضربه پنالتی رسید، پنالتی که روی اشتباه بابک پورغلامی و خطای هند عجیب او رقم خورد.

پشت ضربه پنالتی مهدی مهدوی کیا ایستاد که دقایقی قبل وارد زمین شده بود اما کاپیتان پرسپولیس با بی دقتی توپ را به جایی زد که مهار آن برای علی حسین صفت آسان‌ترین کار ممکن بود.

کمتر از ۹ دقیقه پس از آنکه مهدی مهدوی کیا پنالتی را از دست داد، تیم ملوان به یک پنالتی رسید. این بار محمد نزهتی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک حرکت تکنیکی مجتی شیری را ناچار به انجام خطای پنالتی کرد. ضربه پنالتی را هم علی رمضانی به تور دروازه پرسپولیس چسباند و ملوان را با دو گل پیش انداخت. سرانجام پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا مشخص شود دنیزلی کار دشواری برای ساختن این تیم دارد. این ششمین شکست پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر بود.

قضاوت دیدار ملوان بندرانزلی - پرسپولیس برعهده علیرضا فغانی بود. او در این بازی به محمد حیدری، محسن مسلمان و علی حسنی صفت کارت زرد نشان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *