شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

عضویت"آنجلينا جولي"در سيا

شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 146860
اسناد مربوط به سازمان سيا در سايت ويكي ليكس مشخص مي كند كه آنجلينا جولي بازيگر هاليوودي 4 سال براي اين سازمان كار كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردين، ال اسميت يكي از عوامل سازمان سيا با اعلام اينكه آنجلينا جولي يكي از اعضاي مهم ما بود افزود: جولي به مكان هايي رفت و آمد داشت كه ما نمي توانستيم در آنجا باشيم به علاوه او با افراد زيادي دوستي هاي صميمانه داشت كه مي توانست اطلاعاتي مهمي را از آن ها دريافت كند.

وي در ادامه در خصوص سوء استفاده اين بازيگر از اماكن خيريه و كارهاي به ظاهر خيرخواهانه اش پرده برداشت.

اين عامل سازمان سيا گفت: آنجلينا جولي به دليل شهرت جهاني اش و همينطور اقدامات خيرخواهانه اخيرش شخصي مناسب براي سازمان سيا بود زيرا مي توانست از موقعيت خود استفاده كرده و اطلاعات مفيدي را به دست آورد.

اسميت در سئوال ديگري كه آيا برد پيت نيز جولي را در اين كار ياري مي كرده است گفت: ‌اينطور فكر نمي كند. ما از زندگي خصوصي آن ها اطلاع داشتيم و تمام زندگي شخصي آن ها را بررسي كرده بوديم بنابراين هيچ گاه او را خطري براي خود نمي دانستيم.

اين عضو سازمان سيا گفت: اما اكنون آنجلينا جولي عضو سازمان سيا نيست زيرا به دليل به خطر افتادن موقعيت جولي دولت آمريكا او را از عضويت در اين سازمان خارج كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جاسوس همیشه جاسوسه و دولت آمریکا به موقعیت افراد کاری نداره بلکه منافعش مهمه که احتمالا اینجا منافع دوطرفه هم بوده.
باباشم از طرفداراي صهيونيست هاست.
...
Kuwait
ويكي ليكس اسنادش قلابيه بابا ...
Iran, Islamic Republic of
انجلینا جولی با فیلمهایی که ضد اسلام و مسلمین بازی کرده نیاز نداشت که جاسوس بودنشو به تایید ویکی لیکس برسه هر عاقلی اونو ببینه و با بازیهاش از نظر محتوایی اشنا بشه میفهمه که چه خبره
اساسا هالیوود و ایادی اون که براش بازی می کنن همه جاسوس یا صهیونی هستن