سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۴

بررسي سريع پرونده قتل روح‌الله داداشي

چهارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 176786
نماينده مردم كرج در مجلس گفت: دستگاه‌هاي انتظامي و قضايي بايد با جديت پرونده قتل قهرمان ملي استان البرز را پيگيري كرده و اجازه ندهند خون اين ورزشكار پايمال شود.

عزيز اكبريان امروز در گفت‌وگو با فارس در كرج اظهار داشت: تامين امنيت يكي از مهم‌ترين وظايفي است كه بر عهده مسئولان كشوري و شهري قرار دارد و اين وظيفه بايد به نحو احسن انجام شود.

وي تصريح كرد: وقتي يك حادثه تاسف‌بار مانند قتل ورزشكاري محبوب اتفاق مي‌افتد، تمام دستگاه‌هاي مسئول در حوزه تامين امنيت از نيروي انتظامي تا دادستاني بايد با جديت وارد شده و براي برخورد با متجاوزين به حقوق مردم و معترضان به امنيت شهر قاطعانه عمل كنند.

اين مسئول با اشاره به قتل روح‌الله داداشي با سلاح سرد گفت: بررسي اين پرونده در اولويت كارهاي نيروي انتظامي و نهاد قضايي قرار گيرد و هيچ مماشات و كوتاهي در اين حوزه پذيرفتني نيست.

اكبريان متذكر شد: در رسيدگي به اين پرونده بايد ظرافت‌هاي كار را لحاظ كنيم و مهم‌ترين موضوع اين است كه نبايد به پرونده فوق تك بعدي نگاه كرده و با دستگيري و محاكمه قاتلان كار را تمام شده تصور كنيم.

وي ادامه داد: مسئولان شهري بايد پرونده قتل روح‌الله داداشي قهرمان ايران و جهان را به مانند سرخطي براي ريشه‌يابي ناامني‌هاي اخير نگاه كرده و در كنار مجازات سريع عاملان اين جنايت، براي رفع نواقص موجود و تامين امنيت شهر چاره‌انديشي كنند.

نماينده مردم كرج در خانه ملت افزود: بايد تمام ساكنان و شهروندان كرج احساس امنيت كرده و در اين حوزه هيچ دغدغه‌اي نداشته باشند.

اكبريان در پايان خاطرنشان كرد: تحقق اين مهم نيازمند كار كارشناسي، استفاده از تجارب گذشتگان و همراهي مردم و مسئولان است و همه بايد تلاش كرده تا مردم احساس آرامش و امنيت كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج امنه؟؟کرج
Iran, Islamic Republic of
بیچاره بقیه مردم....یا ورزشکار یا یه مقام دولتی یا.... باید باشی تا یکی صداش دربیاید.........واقعا که!!
آقا چرا اینقدر عجله ؟ چیزی که نشده ، فقط هر روز چند نفری به انواع مختلف کشته میشوند ، یا مورد تجاوز قرار میگیرند و یا مورد اذیت و آذار هستند . چرا این همه سرو صدا میکنید . شاید میخواهید رسانه های بیگانه را خوشحال کنید ؟ حیف از این پهلوان که به این راحتی درگذشت . حیف از همه جوانهایی که به این راحتی فوت میکنند . ولی باید از نیروی انتظامی کمال تشکر را کرد که با تلاش چشمگیر برای امنیت در همه سطوح فقط در خیابانها دختران مردم بخاطر حجابشان از ماشینهایشان پیاده میکنند و بر روی پشت بامها با سعی و تلاش فراوان دیشها را جمع آوری میکنند . خدایا خودمان را بخودت سپردیم
Iran, Islamic Republic of
در شهري كه سه زندان وجود دارد واراذل و اوباش وسارقين وقاچاقچيان مسلح وهر خلافكار ديگرو....... ايران براي زنداني شدن به اين شهر تبعيدوزنداني ميشود وخانوادهاي انها به اين شهر هجرت ميكنند و محل سكونت خود را در كرج تعيين ميكنند معلوم است شهرستان كرج به محل امن دزدان واراذل تبديل ميشود ونزديكي پايتخت نيز مزيد بر علت ميشود و اقاي نماينده و مسئولين نظام ايا ميدانستيد كه كرج تنها شهر در خاور ميانه ميباشد كه داراي سه زندان هست وبهتر است بدانيم وقتي منزل بنده را در روز روشن سرقت ميكنند اقاي ... درب اتاق خودرا به روي بنده وامثال بنده هم باز نميكند وپاسخ گو هم نيست ويادمان باشد كه اين گزارشات واطلاع رساني از سوي مردم صورت ميگيردوبه اسم وحساب اقاي ... ونيروهاي انتظامي وداشتن چنين نيروي مايه خجالت وشرمندگي ميباشدپس از واقعه واتفاق جرم هميشه پليس در سر صحنه حاضر ميشود وبهتر است بگوييم اصلا پليس نداريم وبايد هركس خودش پليس خودش باشد وبا هر شرارتي ازخود دفاع نمايد