چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

تکذیب توقیف "تلفن همراه رئیس جمهور"

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب: 221145
عليرضا سجادپور اعلام كرد: قرار نيست فيلم «تلفن همراه رئيس جمهور» مجددا توسط شوراي پروانه نمايش بازبيني شود و لزومي هم براي اين كار ديده نمي‌شود.
به گزارش جهان، مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي سازمان سينمايي در گفت‌وگو با ايسنا گفت: متاسفانه اخبار نادرستي مبني بر نظر يكي از مقامات بلند پايه در خصوص اين فيلم مطرح شده است كه كاملا بي پايه و بي اساس است و از ديدن اين اخبار و گسترش آن روي سايت‌ها و پايگاه‌‌هاي خبري شگفت زده شدم.

وي افزود: چگونه سايت‌هاي مختلف به خودشان اجازه مي‌دهند اخبار كاملا بي‌پايه و اساس را در خصوص مقامات بلند پايه مطرح كنند ومتعجبم چرا برخورد قانوني با آنها صورت نمي‌گيرد و نمي‌شود به صرف ادعاي يك فرد مجهول يك خبر نادرست را اينگونه گسترده كرد.

سجاد پور ادامه داد: بارها گفته‌ام تصميم در خصوص اكران فيلم‌ها صرفا بايد در سازمان سينمايي كشور صورت بگيرد و در مورد اين فيلم وفيلم‌هاي مشابه هم چنين است.

وي با بيان اينكه قرار نيست همه فيلم‌ها با هم اكران شود خاطرنشان كرد: اكران سينمايي 50 هفته دارد و بايد براي تمام سال فكر چينش درست اكران را كرد. 70 فيلم علاقه‌مند هستند در دوره اول و دوم اكران حضور داشته باشند آيا چنين امري عقلا ممكن است؟

مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي ادامه داد: بهتر است به جاي خبر سازي و شايعه سازي همه با هم تلاش كنيم قانون مداري در سينماي ايران بيش از پيش حاكم شود و حال كه سينما در دو سه سال اخير به رونق و فعاليت مطلوبي دست يافته و مخاطبين به آثار مختلف و متنوع سينمايي اقبال نشان مي‌دهند، همه در جهت توسعه اين فضا بكوشيم و اكيدا از حركات تخريبي پرهيز كنيم.

وي درباره اكران فيلم «تلفن همراه رئيس جمهور» كه پيش از اين اعلام شده بود بعد از «سيب و سلما» در گروه «آزادي» اكران مي شود گفت: من از اكران اين فيلم چيزي نشنيدم و فيلم در زمان مناسبي اكران خواهد شد.

اين درحالي است كه طي دو هفته‌ي گذشته اخبار رسمي از اكران فيلم «تلفن همراه رييس‌جمهور» از سوي دست‌اندركاران آن، مبني بر اكران آن بعد از «سيب و سلما» منتشر شده بود و بازتاب خاصي را به همراه نداشت و امروز هم محسن علي‌اكبري ـ تهيه‌كننده فيلم ـ از بازبيني مجدد فيلم «تلفن همراه رييس‌جمهور» براي اكران به ايسنا خبر داده بود و گفته بود: ممكن است اين فيلم به اكران چهارشنبه ـ 20 ارديبهشت ماه ـ نرسد.

همچنين حبيب اسماعيلي ـ پخش‌كننده فيلم ـ از آغاز اكران فيلم در 50 سينما در هفته پيش‌رو خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *