شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۲

قاتل دکتر سرابی اعدام ‌شد

سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 187144
بامداد امروز حکم اعدام متهم ردیف اول قتل دکتر غلامرضا سرابی در میدان نبوت تهران اجرا شد.

به گزارش مهر، حکم اعدام سجاد جلیلی که به اتهام قتل دکتر سرابی به عنوان مفسد فی الارض شناخته شده و به اعدام در ملا عام محکوم شده بود ساعت 5:58 دقیقه بامداد سه شنبه با حضور مردم، امیرآبادی رئیس دادسرای ویژه جنایی، سرهنگ محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران و سرهنگ خانچرلی معاون پیشگیری ناجا اجرا شد.

به گزارش مهر، دکتر غلامرضا سرابی متخصص قلب و عروق شامگاه 31 شهریور سال 89 مقابل خانه‌اش با شلیک دو گلوله مورد هدف قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان امام حسین(ع) درگذشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الحمدلله كه قاتل قصاص شد ولي بالاخره انگيزه وي سياسي بوده، اقتصادي بوده، اجتماعي بوده؟ لطفا روشن گري شود.
Iran, Islamic Republic of
خداراشكر ميكنم كه يك نفر از فاسدين بالفطره از روي زمين كم شد ولي آيا با اعدام اين مفسد في الارض با ازاي همه جرم و ظلمي كه مرتكب شده پاسخ داده شده است ؟ آيا در وضعيت آن انسان متعهد و مفيدي كه به واسطه رذالت اين جنايتكار از خدمت به جامعه و از همه مهمتر از در كنار خانواده بودن و زندگي كردن محروم شده ، تاثيري دارد ؟
و آيا اعدام يك جنايتكار معادل پايان زندگي يك انسان متعهد ، با شرافت و مفيد براي جامعه ميباشد.
انساني كه علاوه بر انسان بودنش سرمايه ملي محسوب ميشده و تا سالها ميتوانسته براي جامعه مفيد باشد. در صورتيكه اعدام آن جاني عين لطف براي جامعه بوده است.
به اميد روزي كه امنيت برقرار شود و مملكت از وجود اين اراذل پاك شود.