يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

توافق استقلال با يك شركت ايتاليايي

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 70177
مديرعامل باشگاه استقلال در سفر اخير خود با امارات با مدير آلماني شركت توليدي البسه و تجهيزات ورزشي لگياي ايتاليا به توافق رسيد.
به گزارش  فارس، قرار است لگيا علاوه بر تامين البسه و ساير تجهيزات جانبي يك تيم فوتبال از جمله توپ، ساك، وسايل تمريني و ... تا پايان فصل، مبلغي هم به استقلال بپردازد.
همچنين طرفين بر سر موارد ديگري هم به توافق رسيده اند كه قرارداد نهايي استقلال و لگيا قرار است صبح روز دوشنبه در باشگاه استقلال به امضا برسد.
اميررضا واعظ آشتياني در اين باره اظهار داشت: به غير از شركت "لگيا " كه براي تامين البسه تمامي تيم‌هاي استقلال با ما تفاهم كرده، شركت‌هاي معتبر ديگري بودند كه براي همكاري با استقلال ابراز علاقه كرده بودند. به هر جهت اسپانسرها زماني جلو مي‌آيند كه ببينند باشگاه موردنظرشان ساختار منظمي داشته باشد و از جايگاه خوبي هم برخوردار باشند. اسپانسرها به همين سادگي جلو نمي‌آيند و پس از بررسي چنين اقدامي را انجام مي‌دهند و خوشبختانه باشگاه استقلال از چنين شخصيت و جايگاهي برخوردار است.
مدير لگيا همچنين روز دوشنبه بنا به دعوت مديرعامل استقلال تماشاگر بازي استقلال برابر استقلال اهواز خواهد بود.
لگيا در فوتبال تهيه البسه تيم هاي ملي مونته نگرو و بوسني، تيم هاي كاتانيا و ليورنو ايتاليا، فرانكفورت آلمان، خرز اسپانيا، تيم فوتسال لاتسيو ايتاليا و ... را بر عهده دارد و در رشته هاي واليبال، بسكتبال، رگبي، هندبال و دوچرخه سواري نيز فعاليت مي كند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *