سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۷

خاتمی: فیلم‌های زیادی را سوزاندیم!

سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 166975
من یادم هست وقتی در وزارت ارشاد بودیم ویدئو را ممنوع کردیم و معاونتی اختصاص دادیم تا ممیزی صورت بگیرد و با فیلم های غیر مجاز هم برخورد شد. فیلم های زیادی ضبط و سوزانده شد.
به گزارش جهان نيوز، سید محمد خاتمی روز گذشته در جمعی که "رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایثارگران" عنوان شده اند، درباره اقدام خود در ممنوع کردن ویدئو در زماتش وزارتش توضیحاتی داد.

وی در این دیدار گفته است: من یادم هست وقتی در وزارت ارشاد بودیم ویدئو را ممنوع کردیم و معاونتی اختصاص دادیم تا ممیزی صورت بگیرد و با فیلم های غیر مجاز هم برخورد شد. فیلم های زیادی ضبط و سوزانده شد. 

خاتمی افزود: تازه آن روز ها فضای سایبری کنونی حاکم نبود ولی ما صد در صد موفق نبودیم و ویدئو راهش را به خانه ها باز کرد. 

نعمت زاده، وزیر صنایع در دولت اول آقای هاشمی هم در مصاحبه ای که بهمن ۸۷ با روزنامه جام جم داشت، در این باره گفته است: مورد جالب ديگر به مشاجره من و آقاي خاتمي درباره ويدئو برمي‌گردد. قبل از دولت هاشمي ويدئو را ممنوع كرده بودند. من چون وزير صنايع بودم مي‌خواستم كاست‌ها و دستگاه در داخل توليد شود. ايشان هم وزير ارشاد بودند. بحث شد در دولت كه آقا چه كاري است كه شما ويدئو را ممنوع كرده‌ايد. آنهايي كه متدين هستند اطاعت مي‌كنند آنهايي كه نمي‌كنند مي‌روند زيرزميني وارد مي‌كنند. لذا هم برنامه‌هاي خوب عرضه نمي‌شود و هم حقوق دولت پايمال مي‌شود. ما هم يك جلسه مفصل با ايشان گذاشتيم تا بالاخره ايشان را قانع كنيم با آزادسازي ويدئو موافقت كنند، اما زورمان نرسيد تا اين كه دولت آقاي هاشمي تاكيد كردند ويدئو را با يك مقدماتي آزاد كرد. 

محمد خاتمی چند سال بعد رویکرد متفاوتی را در پیش گرفت و حتی دولت او از سوی بسیاری از علما و منتقدان مذهبی به ترویج رفتارهای خلاف دینی و سوءاستفاده از واژه آزادی متهم شد.

انتقادات از خاتمی زمانی اوج گرفت که فیلمی در رسانه های منتشر شد و از دست دادن وی با دختران ایتالیایی حکایت داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دروغ که حناق نیست؟؟
Iran, Islamic Republic of
خاتمی خیلی فیلمی!
خودتو بسوزون که خیلی فیلمی

حنات دیگه واسه ما رنگ نداره
برو با زنا دست بده با لباس پیغمبر(ص) - نعوذ بالله

کاش یکی بود اینو خلع لباس میکرد
Iran, Islamic Republic of
بله ما این ها را می دانیم.شما سال ها تلاش کردید که اسلام را اشتباه به مردم بشناسانید.ممنوعیت ویدئو یکی از همین اقدامات بود.حمله به دفتر منتظری هم در دولت شما بود. از این قبیل اقدامات در کارنامه سیاه شما زیاد است.
Iran, Islamic Republic of
انشاالله آقاي خاتمي با همان دختران ايتاليائي مبعوث و محشور گردند
United States
همهيشه كساني كه نظرات افراطي خود را نظرات اسلام مي دانند در زماني ديگر نظرا تفريطي خود را دفاع از آزادي و اسلام مي دانند
خاتمي نه به ممنوعيت ويدئو يت نه به دست دادنت با دختران در خارج داخل و...
شما چرا اصل مطلب رو ول كرديد به فرع چسبيديد؟! اينكه خاتمي در ديدار مورد اشاره چه گفت فرعيه اصل قضيه خود ديداره. اينكه جمعي از رزمندگان دفاع مقدس رفتند پيش خاتمي! فكر ميكنيد چرا اين ديدار ترتيب داده شده يا چنين خبري منتشر مي شه؟ آيا براي تطهير خاتمي نيست؟ يا اينكه اينگونه القا بشه معتقدين به نظام هم طرفدار خاتمي هستند؟ البته بنده برخي از اين به اصطلاح رزمندگان رو مي شناسم. بسياري از آنها به اصطلاح روشنفكر شدند و با خدا هم مشكل پيدا كردن تا جايي كه حجاب زن و بچه‌شون از چادر تبديل شده به مانتوي كوتاه اون هم زوركي، اعتقادشون به نماز و روزه رو هم از دست داده اند و ... چه برسه به نظام و ركن اون ولايت فقيه. حالا اينها طرفدار خاتمي‌اند اونهم با يدك كشيدن نام رزمنده‌ي دفاع مقدس
تهمت به برادر مسلمان گناه بزرگی است. آیا مطمئن هستید ایشان دست داده اند یا عکس ساختگی است؟؟؟ مگر میشود رییس جمهور سابق یک کشور آن هم یک روحانی دست به چنین کاری بزند آنهم در مقابل آن همه دوربین به همین خاطر یک عقل سلیم انجام چنین عملی را نمی پذیرد لذا اگر از کسی بدمان می آید و فکرش را قبول نداریم نبایم به او تهمت بزنیم.