يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۷

چه كسي نظرات آيت الله وحيد را سانسور مي كند؟

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۶:۵۸
کد مطلب: 161204
 آيت الله وحيد خراساني كه بارها بر حمايت از ولايت فقيه تاكيد كرده اخيراً حفظ نظام را از اوجب واجبات دانسته است. اما متاسفانه يكي از فرزندان آيت الله وحيد خراساني برخلاف مشي ايشان، تلاش شاياني مي كند كه نظرات حمايتي آيت الله وحيد از ارزش هاي انقلاب اسلامي سانسور شود! 

به گزارش جهان يك منبع آگاه در گفت وگو با خبرنامه دانشجويان گفت: اخيراً آقاي كعبي ديداري با آيت الله وحيد داشت كه در اين ديدار آقاي كعبي با شرح شيطنت هاي دشمنان انقلاب از آيت الله وحيد خواسته بود كه مواضع خود را براي دفاع از انقلاب رسانه اي كند و از همين رو بود كه آيت الله وحيد تاكيد فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است. 

وي گفت: بعد از اينكه آقاي كعبي اين خبر را به رسانه ها داده بود با اعتراض  پسر آيت الله وحيد مواجه شده است. همچنين اخيراً يكي از اعضاي جامعه مدرسين قصد ديدار با آيت الله وحيد را داشت اما آقاي محسن خراساني فرزند آيت الله وحيد مانع اين ديدار شده است. 

يادآور مي شود پيش از اين سايت «جهان» در گزارشي نوشته بود: هنگامي كه آيت الله آملي لاريجاني براي مشورت به خدمت آيت الله وحيد خراساني رسيده بودند تا نظرات ايشان را درخصوص پست رياست قوه قضائيه جويا شوند ايشان فرمودند به هر طريق كه مي توانيد اين سيد را كمك دهيد ايشان تنها است اگر شما او را كمك نكنيد پس چه كسي به ايشان ياري رساند. 

آيت الله محمد مهدي شب زنده دار نيز در درس خارج فقه خود كه در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حمايت آيت الله وحيد خراساني از مقام معظم رهبري گفت: آيت الله العظمي وحيد خراساني كه ما بيست و چند سال خدمت ايشان مشرف مي شديم و تلمذ كرديم، چند بار در جلسات مختلف فرمودند «كارهاي آقاي خامنه اي براساس موازين است». 

وي ادامه داد: يعني ايشان ضوابط شرعي را مراعات مي كنند و اصل در اين است كه هوا و هوس ندارند و وقتي تشخيص مي دهند كه اين حكم، حكم خداست به آن عمل مي كنند و اين يك شهادت بزرگي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
متاسفانه برای اغلب بزرگان ما فرزندانشنو در حکم پاشنه آشیل عمل می کنن و این زنگ خطری برای همه کسانیست که دل در گرو حق دارن
ای کاش آقای وحید و دیگر بزرگان راهشونو از فرزندانشون جدا می کردن و اجازه ورود فرزندانشونو به حوزه های اختیاری اونها نمی دادن
بلاخره یک ملت مومن و انقلابی از این بزرگان انتظار دارن و چشم به دهان این عزیزان دوخته اند هرچند اگر اونهارو خارج از راه اسلام و انقلاب ببینن باهاشون تعارف ندارن و کنارشون میذارن
Iran, Islamic Republic of
حالا شما كى باشى كه كنار گذاشتن تعارفاتت چيزى باشه.
Iran, Islamic Republic of
امان از دست آقازاده های ناخلف!
Iran, Islamic Republic of
تاریخ فرزند شیخ فضل الله نوری و نوه اش کیانوری از تئوریسینهای حزب توده باید دوباره مورد بررسی قرار بگیرند
امان از دست بعضی از آقا زاده ها !! خدا هدایتشان کند.
Iran, Islamic Republic of
و باز نقش آقا زاده ها!!!!!!!
اين طلبه ناچيز در قم شاهد دقيق اين نوشته هست.
اي كاش....!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این نوع آقازاده ها از همون اول انقلاب در پی ایجاد مشکل برای نظام بودند. ماجرای منتظری را به یاد بیاورید