شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تقدیر سپاه از تولید و پخش "شوق پرواز"

پنجشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 210038
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از تلاش ماندگار رسانه ملی در تولید و پخش سریال فاخر تلویزیونی" شوق پرواز" تقدیر کرد.
به گزارش فارس، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از تلاش ماندگار رسانه ملی در تولید و پخش سریال فاخر تلویزیونی" شوق پرواز" تقدیر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بی تردید اهتمام رسانه ملی در حفظ و ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس و تجلیل از مقام شهید و شهادت از رهگذر تولید سریال‌های اثرگذار و ماندگاری چون "شوق پرواز" نقش انکار ناپذیری در تبیین و ارائه سیره و رفتار سازنده و عبرت انگیز فرماندهان و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی خواهد داشت.

این اطلاعیه می‌افزاید: تولید سریال‌هایی چون "سیمرغ" و "شوق پرواز" و معرفی فرماندهان مخلص و دلاور ارتش جمهوری اسلامی ایران چون "شهید شیرودی" و "سرلشکر شهید عباس بابایی" با آثار و پیامدهای عمیق خود بر مخاطبین رسانه ملی، مطمئناً زنده ماندن روح مقاومت و سلحشوری برابر دشمنان ملت ایران در جامعه اسلامی را بدنبال داشته و دارد.

این اطلاعیه در پایان با تقدیر و سپاس از دست اندرکاران طراحی، تولید و پخش سریال فاخر "شوق پرواز" تصریح کرده است: در شرایطی که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم و با مدیریت و راهبردی امپراتوری رسانه‌های صهیونیستی و غربی درصدد برآمده است تمامی ظرفیت‌ و ابزارهای رسانه‌ای خود را به میدان کارزار با ملت ایران وارد سازد، ادامه حرکت رسانه ملی در تولید آثار ارزشمند و متعالی برای پرداختن به حقایق و واقعیات و معرفی نقش برجستگان ۸ سال دفاع مقدس خواهد توانست الگوهای سرنوشت سازی را برای تامین نسل جوان و مدافعان راستین انقلاب در هنگامه خطر و تهدید ارائه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *