شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۱۷
کد مطلب: 253437
باشگاه استقلال هر روز با حوادث و اخباری رو به روست که شرایط این تیم را در آستانه اتمام نیم فصل با تغییر مواجه می کند، اخبار این تیم که با حوادث بسیاری همراه است را می خوانیم.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، میلاد میداودی مهاجم تیم استقلال سوژه اصلی جدایی از این تیم در پایان نیم فصل اول است حتی عنوان می‌شود که مسئولان اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند و اعلام کردند تیم های خواهان وی زودتر اقدامات لازم را انجام دهند تا مذاکرات انجام شده، این بازیکن با شرایط ایده آل و بدون فشار در آرامش بتواند باشگاه آینده خود را معرفی کرده و هر چه سریعتر تمرینات این تیم حاضر شود اما از طرف میلاد میداودی پس از با خبر شدن از قطعی بودن این بازیکن به مربیان تیم اعلام کرده است که هیچ گاه در مقابل تصمیمات اعضای کادر فنی واکنش منفی ارائه نکرده است و اعتراضاتی که از آنها صحبت می‌ شد و نارضایتی که وی از شرایط خود دارد واقعیت ندارد و زیرا وی قصد جدایی از تیم استقلال را ندارد و  تصمیم دارد که با شرایط ایده آل این تیم را همراهی کند، اما از طرفی استقلال برای جذب نفرات مورد نظر خود به خارج کردن نام چند بازیکن نیازمند است و نمی‌تواند از این موضوع براحتی عبور کند. از طرفی مربیان نیز تصمیم خود را برای این اتفاق نهایی کردند.
 
* حسینی در لیست مازاد استقلال نیست
 
میثم حسینی مدافع تیم استقلال او پس از گذشت چند بازی از لیگ توانست نظر مثبت امیر قلعه نوعی را بر خود جلب کند و در ترکیب ثابت آبی ها به میدان رفت. این بازیکن با شایعه حضورش در فهرست فروش و مازاد استقلال قرار نگرفته است.
 
بر اساس این گزارش، حسینی همراه صادقی و عمران زاده جزء‌ نفرات اصلی تیم و حضور در فهرست مازاد آبی ها رو به رو ست اما عنوان شده است که قرار نیست از خط دفاعی بازیکنی از تیم جدا شود و استقلال را ترک کند زیرا امیر قلعه نوعی در خط دفاعی به تمام نفراتش نیاز دارد و نمی‌تواند با جدایی آنها موافقت کند، از طرف شایعاتی در خصوص اعلام نام این مدافع از سوی سرمربی تیم استقلال به یکی از دوستانش در لیگ که به عنوان سرمربی یک تیم لیگ برتری را همراهی می‌کند، مطرح شد که سرمربی تیم استقلال در صورت ابراز تمایل دوستش در این تیم حاضر به دوندگی مدافع تیمش است، اما این حوادث و شایعات توسط مسئولان تیم استقلال رد شده است زیرا آنها معتقدند که استقلال به حضور تمام مدافعان خود برای ادامه مسابقات لیگ نیازمند است و این در حالی است که تعداد مدافعان این تیم در مقایسه با دیدارهای مهم و حساس تیم استقلال در لیگ آسیا، بسیار کم است و آبی ها حاضر شدند بازیکنی از سیستم دفاعی خود را از دست بگیرند.
 
* افشین برای جدایی باید 500 میلیون بدهد
 
آرش افشین، مهاجم تیم فولاد خوزستان قرار بود به تیم استقلال بپیوندد و در نیم فصل دوم این تیم را همراهی کند، اما مسئولین تیم فولاد بنا به توصیه مربیان این تیم حاضر به ارائه رضایت نامه این مهاجم شنید و این موضوع کاملاً جدی اعلام شده است.
 
بنا بر این گزارش، افشین که از مدت ها پیش مورد تأیید امیر قلعه نوعی قرار دارد و این مربی قصد خرید این مهاجم را دارد با شرایط رو به رو شده است که نمی‌تواند به تغییر تیم و ترک خوزستان دل خوش باشد زیرا مسئولین این تیم اعلام کردند به هیچ وجه حاضر به صدور رضایت وی نیستند و اگر استقلالی ها قصد خرید جدی این مهاجم را دارند باید در ازای دریافت رضایت این بازیکن مبلغ 500میلیون تومان را به حساب فولادی ها واریز کنند تا این بازیکن را برای یک نیم فصل در اختیار داشته باشند اما این در حالی است که آبی ها قصد دارند برای مهاجم عراقی خود مبلغ 700میلیون را پرداخت کنند تا عمادرضا که در ایران آقای گل شده است، کار خود را در این تیم آغاز کند.
 
گفتنی است: آبی ها با شرایط فولادی ها موافق نیستند و اعلام کردند که در اوضاع مناسب مالی برای پرداخت این مبلغ و دریافت رضایتنامه و افشین ندارند و این در حالیست که آبی ها از جذب مهاجم داخلی پیشمان شدند زیرا شرایط تمام بازیکنان مورد نظر این تیم مشابه آرش افشینی در فولاد است.
 
*رحمتی درون دروازه تیم ملی رکورددار می شود
 
مهدی رحمتی دروازه بان تیم ملی با شرایط خاصی ایران را درون دروازه همراهی می کند این دروازه بان که در مورد اعتماد سرمربی تیم ملی است قصد دارد پس از مدتها حضور در ترکیب ثابت تیم ملی رکوردی جالب توجه از خود را به جای بگذارد.
 
براساس این گزارش: مهدی رحمتی که مدتهاست از دروازه تیم ملی حراست می کند با شرایط خاصی روبروست زیرا مربیان حاضر در تیم ملی از وی رضایت کامل دارند و تا زمانی که این دروازه بان آمادگی خود را حفظ کنند می تواند تیم ملی راهمراهی کند و جایگاه خود را از دست نیم دهد زیرا شرایط برای وی ایده آل است و اعضای تیم ملی نیز معتقدند که هیچ یک از دروازه بان تیم ملی نمی توانند جایگاه وی را بدست بیاورند.
 
گفتنی است: این دروازه بان در حالیکه از شرایط ایده آلی در تیم ملی برخوردار است به رکورد زنی در دروازه تیم ملی نیز نزدیک می شود زیرا با ادامه این روند وی به زودی رکورد حضور درون دروازه را از آن خود می کند.
 
شایان ذکر است: احمدرضا عابدزاده در این خصوص رکورد را در اختیار خود دارد اما مهدی رحمتی با حضور مداوم درون دروازه تیم ملی در بازی های رسمی و غیر رسمی، توانسته با شرایط بسیار ایده آل روبرو شود و رکورد را از آن خود کند. این دروازه بان پس از بازی با ازبکستان می تواند رکورد جدیدی را از خود به جای گذاشته و احمدرضا عابدزاده را پشت سربگذارد.
 
*مدیر برنامه ادینهو در باشگاه استقلال
 
گفتنی است: پس از مذاکره رسمی آبی ها با عماد رضا و اعلام نام این بازیکن از سوی مسئولان این تیم و علنی شدن حضور وی در تیم استقلال نام ادینهو مطرح شد اما آبی ها در خصوص این بازیکن بحثی را مطرح نکردند تا مشخص شود قصد دارند بصورت پنهانی در شرایط این بازیکن را مورد بررسی قرار دهند و پس از آن نام و اوضاع را اعلام کنند.
 
شایان ذکر است: صحبت از حضور مدیر برنامه های این بازیکن در باشگاه استقلال است تا آبی ها بصورت حضوری بتوانند شرایط وی را مورد بررسی قرار دهند وپس از آن در مورد وی تصمیم گرفت.
 
استقلالی ها خواستار ارائه پیشنهاد این بازیکن برای یک نیم فصل حضور در این تیم شدند اما عنوان شده است که پیشنهاد این بازیکن بالا نیست و آبی ها می توانند وی را به همراه عماد رضا جذب کنند اما در حال حاضر تصمیمی جدی در این خصوص اتخاذ نشده است و قرار به این است که پس از مذاکرات نهایی با مدیر برنامه های ادینهو جلسه ای بین امیر قلعه نویی و مدیریت استقلال برگزار شده است آبی ها روی حضور عماد رضا حساب باز کردند و اعلام کردند نیازی به حضور یک مهاجم دیگر ندارند اما از طرف دیگر شرایط بازیکنان خارجی هیچ گاه کاملا مشخص نیست و به همین دلیل آبی ها قصد ندرند در مورد عمادرضا ریسک کنند و مذاکره با ادینهو را متوقف نمی کنند تا در نهایت بازیکن مورد نظر با شرایط ایده آل در جذب این تیم شود و استقلالی ها نیز از این اتفاق ضرر نبینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *