شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

تنفر بحرینی‌ها از دیکتاتور آل خلیفه +عکس

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 424437
انقلابیون بحرینی در مخالفت با سیاست‌های رژیم آل خلیفه یک رشته تظاهرات اعتراض آمیز تحت عنوان «حمد؟!» برگزار کردند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، بحرینی‌های مخالف رژیم آل خلیفه با برگزاری تظاهرات تصاویر «حمد بن عیسی آل خلیفه»، پادشاه این کشور را زیر پای خود لگدمال کردند.

ائتلاف ۱۴ فوریه مخالف رژیم آل خلیفه یکشنبه شب در مخالفت با سیاست‌های رژیم آل خلیفه یک رشته تظاهرات اعتراض آمیز تحت عنوان «حمد؟!» برگزار کردند.


معترضان بحرینی در روستای الدیه واقع در غرب منامه، پایتخت این کشور نخست این تظاهرات را آغاز کردند.

تظاهر کنندگان با حمل بنرهایی که تصویر پادشاه و نام وی همراه با علامت‌های سئوال و تعجب بر روی آن‌ها چاپ شده بود «سیاست‌های غلط و ابهام آمیز» حکومت‌های پادشاهی حوزه خلیج فارس را محکوم کردند.

طرفداران ائتلاف مخالف ۱۴ فوریه با لگد مال کردن تصاویر پادشاه بحرین و سردادن شعارهای ضد رژیم انزجار خود را از رژیم آل خلیفه اعلام کردند و بر عدم سازش با آن تاکید کردند.

در ادامه این تظاهرات معترضان با برگزاری تئا‌تر خیابانی بخشهایی از جنایات رژیم را روی صحنه بردند و تکیه منامه بر نیروهای بیگانه برای اداره امور کشور را به تمسخر گرفتند.


محاکمه نمادین پادشاه

در راستای اولین سلسله از فعالیت‌های ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، پادشاه بحرین در مراسمی نمادین محاکمه شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف بحرینی در منطقه الدیه برگزار شد، پادشاه بحرین به طور نمادین و به اتهام ارتکاب جنایت علیه مردم بحرین از زمان شروع انقلاب این کشور در فوریه ۲۰۱۱ محاکمه شد.

این مراسم با دعوت ائتلاف انقلاب جوانان ۱۴ فوریه برگزار شد.

اقدامات تجاوزکارانه حکومت علیه مردم بحرین پس از شروع انقلاب مسالمت آمیز مردمی دراین کشور مانند بازداشت فعالان حقوقی و سیاسی، تخریب مساجد و تبعیض طایفه‌ای و مذهبی علیه شیعیان، از اتهامات پادشاه بحرین در این محاکمه نمادین بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *