سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

احتمال واگذاري تيم فجر قوت گرفت

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 223944
مديرعامل باشگاه فجرسپاسي شيراز در واکنش به خبر واگذاري اين باشگاه گفت: هنوز چيزي مشخص نيست اما اگر قرار است از کارهاي فرهنگي و ورزشي ما کم شود که واي به حال فوتبال ما!
  جعفر جعفري در گفتگو با مهر درباره خبر واگذاري باشگاه فجر در سال آينده، تصريح کرد: از وقتي که مسابقات ليگ تمام شده است، هنوز موفق نشده‌ام با اعضاي هيئت مديره جلسه بگذارم. بايد اين جلسه تشکيل شود تا از سياست‌هاي کلي براي سال بعد باخبر شويم.

وي با بيان اينکه خبرهاي اين واگذاري را از گوشه و کنار شنيده است، با ناراحتي تاکيد کرد: من هم اين شايعات را شنيده‌ام اما نمي‌دانم اگر قرار بر واگذاري تيم باشد به چه شکلي خواهد بود. اگر قرار است تيم فجر که در سال‌هاي گذشته نقش فرهنگي و سازنده‌اي را در فوتبال بر دوش کشيده، واگذار شود که واي به حال فوتبال ما.

جعفري همچنين درباره جلسه هيئت مديره باشگاه فجرسپاسي شيراز يادآور شد: قرار بود جلسه روز گذشته برگزار شود اما به خاطر ماموريت بعضي از اعضا به آخر هفته موکول شد. هنوز تکليف تيم مشخص نيست و ما نمي‌دانيم چه کاره‌ايم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *