يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱۲

آيت‌الله وحيد: در سلیم النفس بودن آیت الله خامنه ای تردید ندارم

شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 159748
آيت‌الله وحيد خراساني، از مراجع تقليد كه سخنان چهارشنبه گذشته ايشان در درس تفسير با واكنش‌هاي مختلفي روبرو شد، در ديدار با جمعي از اساتيد حوزه و علما، با تاكيد بر پشتيباني دائمي از جمهوري اسلامي، فرمودند: حفظ اين نظام از اوجب واجبات است.
به گزارش جهان به نقل از روات حديث، در اين ديدار خصوصي كه آيت‌الله كعبي، آيت الله شب زنده‌دار و تعداد ديگري از علماي حوزه حضور داشته‌اند، وي درباره حضرت آيت العظمي خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي فرموده‌اند كه صحبت‌هاي من به هيچ وجه درباره ايشان نبوده است بلكه من ايشان را از قديم مي‌شناسم و در سليم النفس بودن ايشان ترديدي ندارم.

وي در ادامه اين ديدار، متوليان فرهنگي كشور را منظور اصلي صحبت‌هاي خويش دانسته است و مقابله با نفوذ مبلغان مسيحيت در كشور شيعه را از جمله وظايفي دانسته است كه دستگاه‌هاي فرهنگي كشور درباره آن غفلت كرده‌اند.

آيت‌الله وحيد خراساني، در پايان اين ديدار تاكيد كرده‌اند كه تماميت ارضي شيعه بايد حفظ شود و اين مهم بر عهده دستگاه‌هاي فرهنگي جمهوري اسلامي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الحمدلله که نذاشتن فتنه گران سوءاستفاده کنند
خدا حفظشون کنه
Iran, Islamic Republic of
ممنون از آقای وحید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مردان خدا
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا خامنه ای

ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم
گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم

دنیا اگر از یزید لبریز شود
ما پشت به سالار شهیدان نکنیم
Iran, Islamic Republic of
باسلام. غیر از این هم انتظار نمی رفت از ایشان.در غیر این صورت باید گفت که از عدالت خارج می شوند. خدا ایشان را حفظ کند که کید دشمنان را ناکام کرد.
Iran, Islamic Republic of
پس چرا حضرت ایشون در سفر قم که حضرت آقا برای ده روز مهمان مجاورین حضرت معصومه (س) بودن به دیدار آقا نرفتن تا دشمنان از این موضوع برای تفرقه افکنی استفاده نکنن!!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خطاب من به عزیزانی دلسوز انقلاب و اسلام چون خود آیت الله وحید خراسانی است؛ سئوال مطرح این است که شما به عنوان یک مرجع چه کرده اید تا جوانان را از گزند انحرافات رها سازید؟ چند جلسه در طول سال با جوانان دارید؟ طلبه های درس شما که به فضل الهی پای درس شما نشسته اند شما خود چند نفر جوان را جذب اسلام کرده اید؟ بنده شخصا با سیاست این دولت مشکل اساسی دارم ولی اصل کار فرهنگیمدیریت حوزه رامی خواهد چون قرار است فرهنگ این کشور اسلامی شود پس نیاز به فکر حوزوی دارد.
Iran, Islamic Republic of
خدا حافظ همه علمای عاشق شیعه باشه بخصوص آيت‌الله وحيد خراساني
Iran, Islamic Republic of
از اقدام بموقع و زمان شناسی آیت الله کعبی و آیت الله شب زنده دار و دیگر علمای موصوف بسیار ممنون می باشیم این اقدام لازم بود. امید است حضرت آیت وحید نیز همانطور که مقام معظم رهبری در سفر چند ماه پیش به قم فرمودند به نقش و وظیفه حوزه در این زمینه بیشتر عنایت داشته و با بازنگری در روشهای تبلیغ و ارائه طرحهای مناسب در این جنگ فرهنگی و نرم به پشتیبانی نظام و اسلام بشتابند. بی‌شک با وجود نقدهای بسیار جدی و اساسی به سیاستها و عملکرد دستگاههای مربتط با فرهنگ جامعه، نباید فراموش کنیم که متولی اصلی امر دین و ترویج آن با علما و حوزه های علمیه می باشد و بدیهی است که نهاد مرجعیت در این زمینه وظیفه سنگینتری دارند .
Iran, Islamic Republic of
باید پناه به خدا ببریم از فتنه های آینده
Iran, Islamic Republic of
اطلاع رساني بموقع بايد باشد تا دهان ياوه گويان وفرصت طلبان بسته شود
Iran, Islamic Republic of
موضع مراجع باید موضع مرحوم آیت الله فاضل باشد. یعنی اگر انتقادی یا پیشنهادی و هر گونه نظری دارند محرمانه با ولی فقیه مطرح کنند. نه بیش از این. و در این مسایل همان اعتمادی که آقای فاضل داشتند به رهبری داشته باشند.ولی فقیه یعنی همین. نه اینکه مدام داد و فریاد بزنند و توی دل مقلدین و مریدین خود را خالی کنند.