پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
عسگر اولادی خطاب به رئیس جمهور:

در مورد مشایی دیدار به قیامت

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 81751
در مورد مشایی دیدار به قیامت
سیاستمدار اخلاقی و کهنه کار کشور در جلسه اخیری که با رئیس جمهور داشت به شدت از اسفندیار رحیم مشایی انتقاد کرد.

به گزارش جهان در این جلسه که موضوعات مختلفی از قبیل، بهبود روابط با مراجع، حوادث بعد از انتخابات، موضع آیت الله هاشمی در قبال دولت و طرح هدفمند کردن یارانه ها مطرح شده است، عسگراولادی با تمجید از اقدامات مثبت رئیس جمهور مطالبی را به صورت نصحیت وار به دکتر احمدی نژاد گوشزد می کند.

دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری در بخشی از این دیدار موضوع اسفنديار رحيم‌مشايي را مطرح می کند و می افزاید: شما بار دوستانتان را خودتان به دوش مي‌كشيد.
 
وی با بیان اینکه منظورش از این دوستان، آقای مشایی است به رئیس جمهور می گوید: وي با چه اعتباري در خصوص خداشناسي و اسلام‌شناسي سخن مي‌گويد. چرا مشايي بايد سخناني را به زبان بياورد و جنجال ايجاد كند و بعد شما مدتها سرگم پاسخ دادن به مردم باشيد و در اين خصوص توضيح بدهيد. 

بنابراین گزارش، رئیس جمهور در پاسخ به عسگراولادی بیان می دارد كه رئيس دفترش سخنان چندي پيش خود كه در رسانه‌ها نيز منتشر شد را تكذيب كرده است. 

عسگراولادي ادامه مي‌دهد: رئيس دفتر شما گفته خدا نمي‌تواند عامل وحدت انسانها باشد. گفته به تعداد انسانها خدا هست. خوب اينها دردسر ايجاد مي‌كند. 

احمدي‌نژاد كه دلسوزي ميهمان خود را در اين خصوص مشاهده مي‌كند به وي پيشنهاد مي‌دهد در ديداري با مشايي نقطه‌نظرات خود را با وي در ميان بگذارد كه قطعا نظرش بعد از اين ديدار تغيير خواهد كرد. 

با این حال عسگراولادي که از سخنان رئیس جمهور قانع نشده است، می گوید: گويا اختلافات بنده و شما در خصوص مشايي در اين دنيا حل شدني نيست و بايد در قيامت و آخرت حل شود. 

اين سياستمدار كهنه‌كار سپس با اشاره به برخی اظهارات مشایی، خطاب به رئيس جمهور كشور يادآور مي‌شود كه این موضوعات، مسائلي نيست كه با صحبت‌ حل‌وفصل شود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش با گلایه از برخی اطرافیان رئیس جمهور مي‌گويد: بعضي از همكاران و دوستان شما مي‌گويند بعد از شما امام زمان (عج) مي‌آيد، که باید در این زمینه تذکر جدی به آنها داده شود.

مشروح این دیدار بزودی منشر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *