سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۸

غول برره کاندیدای‌مجلس‌می‌شود!+عکس

دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 193128
ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون که با نام غول برره شناخته می‌شود گفت‌: تمام برنامه‌ریزی خودم را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی انجام داده‌ام تا به عنوان نماینده استان خوزستان و شهر آبادان کاندیدا شوم و تلاش می‌کنم که نماینده مردم آبادان شوم.

به گزارش پانا،وی خاطر نشان کرد: می‌خواهم نشان دهم که ما مردم آبادان در مجلس صندلی نمی‌خواهیم بلکه تریبون می‌خواهیم‌، ما نیار به صندلی نداریم و تریبون می‌خواهیم، نماینده مردم آبادان باید حرف بزند، زمانی که به شهر خرمشهر و آبادان می‌روی هنوز صدای جهان‌آراها را می‌شنوی و صدای او می‌آید که من خون خود را برای نامردی بنی‌صدر‌ها دادم‌.

             
این بازیگر تلویزیون در پایان سخنان خود اظهار کرد‌: مسئولان باید لحظه آخری را که جهان‌آرا به شهادت رسید را به خاطر بیاورند مردم خوزستان حق‌شان این نیست که دلشان را به ته لنجی‌ها خوش کنند‌، باید کشتی‌های بزرگ در آبادان پهلو بگیرند و پالایشگاه این شهر به بهترین شکل فعالیت کند و از این بنزینی که با این مضرات تولید می‌شود یک دلار را به مردم خوزستان اختصاص دهند‌.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از اين شعار ها زياد ميدن
United States
با حرفهاش موافقم فقط امیدوارم که قدرت باعث نشه این حرفها از یادش بره
Iran, Islamic Republic of
بخاطر همین یک حرف زیبا و درست " نامردی بنی صدر" انصافا حق نمایندگی مردم خرمشهر قهرمان را دارد. من اگه خرمشهری بودم به ایشان رای میدادم
Iran, Islamic Republic of
با وجود ایشون مجلس قطعا در راس امور خواهد بود !!
Iran, Islamic Republic of
البته که حرفهای درستی زده
Iran, Islamic Republic of
نماینده ابادان بیاید و جوابگو باشه...این حرف دل همه ابادانی هاستکه خیلی وقته فراموش شدند.
Canada
درود بر غول برره!!!
البته پیش از انتخابات همه از این شعارها میدن!!!