پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۸

خاتمی:مثال‌ما مانندنشستن روی اره است

يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 211820
خاتمی پس از رای دادن گفت:مردم نظامی را که پایش خون دادن ول نمی کنند و به دوستان لس آنجلسی و ما بچسبند.
به گزارش جهان  به نقل از سایت خبری محدوده، سید محمد خاتمی پس از شرکت مخفیانه در انتخابات مجلس نهم در جلسه ای که با برخی مشاورین و نزدیکان خود داشته است اظهارات بسیار قابل تاملی داشته است و به شدت نسبت به عملکرد اصلاح طلبان انتقاد داشته است.

خاتمی در این جلسه گقت:" مشکلات ما از این مشاورین عزیز است چرا من باید جواب نتیجه راهنمایی های شما را بدهم مدام هزینه داده ام با فشار شما عدم شرکت در انتخابات را مطرح کردم آقایان در زندان و بیرون مرزها ما را تا تحریم پیش بردند مرا به سازشکاری متهم کردند چه می خواستید بکنید که نکردید بعد می گویند برو یواشکی رای بده حالا فحش می دهید."

وی افزود: " اگر ۲ تا از این پیر مردها و پیرزن ها که رفتند رای دادن مشاور ما باشند والله بهتر است. ما با چه سازی باید بسازیم خدا عالم است.مثال ما مانند روی اره نشستن است نه راه پیش داریم نه را پس!"

خاتمی در ادامه این جلسه با انتقاد از دیگر سران فتنه ۸۸ اظهار داشت:" موسوی و کروبی با ما چه کردند؟ تا کجا باید به خاطر آنها هزینه بدهیم؟ دوستان بنشینند فکر اساسی کنیم دیدید در این انتخابات هم برآورد درست نداشتیم و به خطا رفتیم بابا جان سبز مرد اصلاحات را دریابید.

وی گفت:"چاره ای جز برگشت نداریم رای بهتر است یا برویم بگویم ... غلط کردیم . مردم نظامی را که پایش خون دادن ول نمی کنند و به دوستان لس آنجلسی و ما بچسبند . مرا مجبور نکنید باز حرفهای نخ نما شده بزنم."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به نظر مي رسد دارند تلاش مي كنند به زور دوباره ايشان را به صحنه سياسي برگردانند، كه خدا كند نتوانند.
ايشان اگر خيلي پشيمان هم باشد كه نيست، ابتدا بايستي در ملاء عام اين حرفها را بزند شايد مردم و نظام مردم سالار ديني و اسلامي با او و دوستان باب و نابابش مدارا بكنند. البته شايد، تازه آنهم وقتي كه نتيجه رفتارهاي سياسي و اجتماعي خلاف شرع و عرفش را ببيند. ان شاءالله
البته واضحه که خاتمی هنوزم همون خاتمی سال 88 هست.بنظر میرسه این تقلا ها برای کم کردن هزینه های سیاسی و جلوگیری از خودکشی سیاسی جریان چپه
Iran, Islamic Republic of
خاتمی حیف شدی ولی متاسفانه کارت تمام شد
Iran, Islamic Republic of
در دو مقطع حساس خیلی اشتباه کردید اول در انتخابات ملت را ندیدی وتنها اطرافیانت را دید ی و به خیال خامشان پل پیروزی انها شدی دوم پا فشاری ولجاجت غیر منطقی که باعث شد در روز انتخابات بروی در یک روستای دور افتاده دور از چشم مردم در بعد از ظهر رای بدهی یعنی خودت هم میدانی که در بین مردم جایی نداری.
قربون رهبری برم که مثل ماها تنگ نظر نیست و آغوشش به روی هر کسی که برگرده و به رأی مردم احترام بذاره بازه.
نشستن روی اره رو خوب اومده
Iran, Islamic Republic of
دیر اومدی سید محمد. بی تعارف مشکل شماها اینه که ماهواره نگاه میکنید. خوب عزیز من نگاه نکن نه اخلاقت بد میشه نه سیاستت.
Iran, Islamic Republic of
اينقدر لهش نكنيد ديگه، راي داده مگه بد كرده؟