يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۵ هفته است كه نبرده‌ايم

احمدي: دايي به من فحش داد

سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 159341
بازيكن تيم پاس همدان گفت: از دايي كه مرد بزرگي در فوتبال ما است بعيد بود كه به من ناسزا بگويد.


نادر احمدي در گفت و گو با فارس، در مورد ديدار با پرسپوليس اظهار داشت: مسابقه خوبي بود ولي افسوس كه ما باختيم. دو گلي كه در نيمه اول دريافت كرديم باعث شد شوكه شويم. پاس اكنون ۱۵ هفته است هيچ بردي نداشته و شرايط تيم ما بسيار سخت است. ما بازي‌هاي سختي را پيش رو داريم و بايد با تيم‌هايي مثل ذوب آهن و استقلال هم بازي كنيم. هر بار مي‌گوييم كه محكوم به برد هستيم اما اين اتفاق رخ نمي‌دهد.

احمدي در مورد درگيري‌ خود با علي دايي در اواخر مسابقه گفت: من كاري با علي دايي نداشتم و به دوست خودم حميد كاظمي گفتم توپ را بيرون نزن پرسپوليسي‌ها وقت كشي‌ مي‌كنند كه يك دفعه دايي از الفاظي خطاب به من استفاده كرد كه در شان مرد بزرگي مانند او نيست كه چنين حرف‌هايي بزند. من هم عصباني شدم و به سمتش رفتم كه محمد نوري و محمود ياوري مانع من شدند.

وي در مورد اينكه دايي چه الفاظي به او نسبت داده گفت: من دايي را دوست دارم اما او به من فحش داد و اين رفتار در شان او نيست. طرفداران تيم پاس ديروز از ما گل مي‌خواستند و بايد انتظارات آنها را برآورده كنيم و تحت فشار بوديم. شنيدم دايي در برنامه ۹۰ هم حق را به من داده است.
بازيكن پاس در مورد اينكه احتمال دارد اين تيم بتواند در ليگ برتر بماند گفت: كار بسيار مشكلي داريم اما نااميد نيستيم و بايد تا دقيقه آخر ليگ براي بقا در مسابقات بجنگيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *