شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

قرآن ترجمه حداد عادل رونمایی می شود

چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 179501
مدير‌عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان‌قدس رضوي گفت: ترجمه قرآن از سوي غلامعلي حدادعادل در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن سيزدهم مرداد جاري رونمايي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني آستان‌قدس رضوي، محمد‌رضا برازش اظهار داشت: مراحل توليد ترجمه قرآن حداد عادل توسط موسسه چاپ و انتشارات آستان‌قدس رضوي در مركز بين‌المللي چاپ و نشر قرآن كريم آستان قدس رضوي صورت گرفته‌است.
مدير‌عامل موسسه چاپ وانتشارات آستان‌قدس رضوي افزود: به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان مراسم رونمايي از ترجمه قرآن حداد عادل در سيزدهم مرداد جاري ساعت ۲۲ در نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تهران انجام مي‌شود.
وي درباره ويژگي‌هاي اين ترجمه از قرآن كريم گفت: توجه ويژه به زبان و ادبيات فارسي، تأمل در مفاهيم قرآن با يك نگاه متفاوت، ترجمه روان، صحيح و آسان‌خواني از ويژگي‌هاي بازر اين ترجمه است.
برازش خاطرنشان كرد: تلاش در وفاداري به آيات قرآن كريم و استفاده از نظرات يكصد انديمشند و صاحب‌نظر قرآني و ادبي از ديگر ويژگي‌هاي اين ترجمه است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *