دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲۵

درگیری لفظی قلعه‌نویی بافردوسی پور

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۵۱
کد مطلب: 219326
پرسش نظرسنجی نود، که آیا اراده کافی برای مبارزه با ناپاکی فوتبال وجود دارد یا خیر ؟ که اکثریت قاطع مردم به گزینه ۲ رای دادند و اعتقاد داشتند که برخورد جدی با مفسدان فوتبال صورت نمی گیرد. گل دوم سایپا بر خلاف اظهار نظر گزارشگر بازی در موقعیت آفساید به ثمر رسید . وی همچنین معتقد بود که قبل از به ثمر رسیدن گل استقلال روی طالب لو خطایی صورت نگرفت ولی ضربه کرنر اشتباه بود ، همان کرنر اشتباه موجب زدن گل تساوی استقلال شد .
به گزارش جهان به نقل از «تابناک»، برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری مهمان حضوری برنامه بود.

فردوسی‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجی مربوط به این که آیا اراده کافی برای مبارزه با ناپاکی فوتبال وجود دارد یا خیر ؟ آغاز کرد.

 برنامه شب گذشته پیرامون نتایج لیگ آسیا و ، بازی تدارکاتی با موریتانی و بحث تبانی و حواشی لیگ برتر بود.

 کارشناس داوری: گل دوم سایپا آفساید بود


ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری اعتقاد داشت گل دوم سایپا بر خلاف اظهار نظر گزارشگر بازی در موقعیت آفساید به ثمر رسید. وی همچنین معتقد بود که قبل از به ثمر رسیدن گل استقلال روی طالب لو خطایی صورت نگرفت ولی ضربه کرنر اشتباه بود ، همان کرنر اشتباه موجب زدن گل تساوی استقلال شد.

 دلال پرسپولیسی نبود !

پس ازحاشیه های به وجود آمده در مورد فونیکه سی و اینکه یک نفر از طرف باشگاه پرسپولیس با این بازیکن خارجی وارد مذاکره شده است تا او را به پایتخت بیاورد امشب حکمت مدیر عامل تیم نفت روی خط برنامه نود آمد و در این مورد توضیحاتی را ارائه داد:«ما اشتباه کرده بودیم.سلطانیان از طرف پرسپولیسی ها با فونیکه سی وارد مذاکره نشده بوده و دلال یک تیم خارجی است.من می دانستم تیمی که سردار رویانیان آن را اداره می کند غیر حرفه ای عمل نمی کند.

فونیکه سی دارد با نفت تمرین می کند

او با اشاره به اینکه فونیکه سی از تمرینات تیم قهر کرده بود ادامه داد:«داشتیم راهی تبریز می شدیم که دیدم فونیکه با لباس هایی غیر از لباس باشگاه آمده است.او برای ما شرط گذاشت که اگر در بازی با شهرداری به عنوان بازیکن ثابت به زمین می رود سوار اتوبوس می شود. اما ما زیر بار نرفتیم و با یک مدیریت صحیح قضیه را حل کردیم. خوشبختانه تمام مشکلات حل شده است و فونیکه سی دارد با نفت تمرین می کند.

در ادامه رویانیان مدیر پرسپولیس روی خط آمد.

مدیر پرسپولیس دیگر مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود که اظهار داشت: با وینگادا صحبت کردم و قرار شد بدهی او را بدهیم، در ضمن با آرفی هم رایزنی کردیم و به نتایج مثبتی رسیدیم.

بعداز رویانیان ،محمد قاضی مهاجم ذوب آهن مهمان حضوری برنامه نود بود و گلهای این بازیکن به نمایش گذاشته شد و در مورد تیم ملی هم با وی حرف زد.

علی فتح الله‌زاده مدیرعامل استقلال هم آمد.

علی فتح الله‌زاده مدیرعامل استقلال با بیان اینکه دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند قهرمان شویم، تمرکزم روی دیدارهای آینده است نه ماندن و رفتن، کار مظلومی در استقلال خوب نه، خیلی خوب است و هر روز یک نفر را جانشینم می‌کنند به تشریح آخرین وضعیت آبی‌پوشان پرداخت. وی از دست هیئت مدیره استقلال بشدت شاکی بود.

تمرکزم روی دیدارهای آینده است نه ماندن و رفتن

وی از اظهارنظر در خصوص بحث جدایی‌اش از باشگاه استقلال خودداری کرد و گفت: من در این مورد بطور کامل صحبت کرده‌ام و دیگر نیازی نیست در مورد ماندن یا رفتنم از استقلال حرفی بزنم. من بدون توجه به شایعات و حواشی کار خود را دنبال می‌کنم. فعلا تمرکز من روی سه بازی آینده استقلال و دیدار با الریان قطر است، دیدارهایی که باید تمامی آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

قلعه‌نویی : بازیها باید همزمان برگزار شود

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی دیگر مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود و اعتقاد داشت بازی تیم تراكتورسازی باید همزمان با بازی تیمهای سپاهان و استقلال انجام شود.

امیر قلعه نویی با ادبیاتی خاص فردوسی پور را به سکوت دعوت کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی درگیری لفظی و یک طرفه ای را به وجود آورد.او که روی خط برنامه آمده بود تا مهمان تلفنی فردوسی پور باشد وقتی داشت در مورد راه آهن و حواشی آن حرف می زد عادل بین حرف هایش پرید تا با قطع کردن حرف های او سوال دیگری را مطرح کند که این واکنش قلعه نویی را به همراه داشت:«امشب خیلی تیکه انداختی.ساکت باش بذار من حرف بزنم.اگر من را روی خط آورده ای اجازه بده تا حرفم را بزنم.امشب خیلی خوشمزه بودی و مدام می گفتی علی ها پشت صحنه هستند و ...»

این در حالی بود که فردوسی پور هم در جواب قلعه نویی گفت:«واقعا ادبیات شما خیلی جالب است.»که قلعه نویی هم گفت:«در برنامه شما باید همین طور حرف بزنم.»

بخش پایانی برنامه به بازیهای لیگ دسته اول اختصاص داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با سلام
بنده خودم برنامه نود رو دیدم. در مورد قلعه نویی اولا کلمات عینا پیاده نشده و ثانیا طوری خبر تنظیم شده که فردوسی پور مظلوم و قلعه نویی بی ادب جلوه کنه، ولی واقعیت چیز دیگه بود.
عادل در کل برنامه بی ادبانه به قلعه نویی تیکه انداخت و در تماس هم نمیذاشت امیر حرف بزنه.
امیر به درستی گفت که اجازه بده من حرف بزنم و هیچ گاه جملۀ "ساکت باش" را به زبون نیاورد و نمی دونم این خبرنگار از کجا پیدا کرده؟!
اتفاقا عادل بی ادبانه ادبیات قلعه نویی رو مسخره کرد و تنها اون وقت بود که قلعه نویی گفت "عین برنامه تون". این کل جواب قلعه نویی به همه هجمه های فردوسی پور بود.
Iran, Islamic Republic of
آفرین به قلعه نویی
United States
قلعه نویی یکی از بی ادب ترین مربی های لیگ برتره درسته خوب نتیجه میگیره ولی نمره اخلاقش کمه
قلعه نوعی هنوز از 90 دلش پره. برنامه بعد از حذف تیم ملی که یادتونه
قلعه نویی خوب صحبت نکرد ولی فردوسی پور هم خیلی وسط صحبتش پرید
United States
از قلعه نویی خوشم نمیاد ولی با این جمله که گفته: "در برنامه شما باید همین طور حرف بزنم." موافقم.
آفرین فردوسی پور
احسنت به قلعه نوعی،برنامه نود برنامه ای که همش دنبال تخریب دیگرانه و ادب توش اصلا رعایت نمیشه،کاملا حق با قلعه نوعی بود...
Iran, Islamic Republic of
ایشان خیلی سعی میکنند بین پیشکسوتان استقلال موقعیتی مثل پروین بین پرسپولیسیها برای خودش دست وپا کند( برخوردش را با مرحوم ناصر حجازی به خاطر بیاورید) ولی اشتباها این روش را در پیش گرفته باید به ایشان یاد آور شد "بوریا باف اگر چه بافنده است نبرندش به کارگاه حریر "
برخورد قلعه نویی عکس العمل در مقابل فردوسی پور بود که اجازه نمی داد حرفش را تمام کند گرچه می توانست ملایم تر برخورد کند
Iran, Islamic Republic of
قلعه نويي خيلي عزيزه و با اين تخريب ها لطمه اي بهش نمي خوره.
تو ادبيات بي تربيت فردوسي پور کسي ترديد نداره!!! همين باعث جذابيت برنامه 90 هست. همین که تو روي مسئولين و مربيان و ... مي ايسته و هتاکانه و با پوزخند وکنايه حرف مي زنه...
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در جواب این دوستمون که گفته قلعه نویی به فردوسی پور نگفته ساکت شو بنده بعد از دیدن چندین باره برنامه نود به صراحت می گویم خبر جهان صددرصد درسته و قلعه نویی این مطالب را در عین بی ادبی مطرح کرده است
مربی که این باشه فوتبال ما همینه !!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بهترین نوع حرف زدن با ناعادل فردوسی پور همینه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من آقای قلعه نویی به نکته خوبی اشاره کرد این آقای فردوسی پور هیچ گاه اجازه حرف زدن کامل به کسی نمی دن و دقیقا اگر در راستای اعتقادش باشد اجازه می دهد مثل همین برنامه که به آقای جلالی گفت خیلی مردی اما چون حرفهای قلعه نویی با تفکراتش تفاوت داشت. میان حرفش می پرید. فرق آدمها اینجا معلوم میشه باید به قلعه نویی افرین گفت که توانست ایراد این آقارو بگیره
Iran, Islamic Republic of
اصلا نود برنامه ی بیخودیه کلا باید برش دارن
یعنی چی یه عده هر دوشنبه شب میان اونجا بهم توهین میکنن
این واقعا درسته؟
Iran, Islamic Republic of
فردوسي پور استقلالي زياد ميپري وسط حرف مردم هرچند كه از قلعه نوئي هم خوشم نمياد
Iran, Islamic Republic of
واااااااای . به این مربیان باید برخورد حرفه ای یاد داد. اینهمه پول میگیرند ولی دو کلمه با ادب جواب نمیدن.
Iran, Islamic Republic of
برنامه نود زیاد توی حاشیه فوتبال است باید کارشناسان روی موضوعات تخصصی کار کنند .مثلا :روانشناسی فوتبال وبازیگران فوتبال در ایران ،فساد مالی وتاثیر آن بر فوتبال،تغذیه ومسایل بدن سازی،مطالعه تطبیقی وگزارشات تطبیقی لیگ ایران با لیگ های معتبر جهان ،برسی سطح علمی مربیان فوتبال ایران و مربیان خارجی در لیگ فوتبال،آموزش فوتبال در ایران و رسانه ای کردن پدیده های جوان در فوتبال ایران ،بررسی تحلیلی وعلمی حداقل یک مسابقه بزرگ در هفته با حضور کارشناسان ،تاثیر مخرب حاشیه بر فوتبال و....
براي ما كه ادعاي تمدن چند هزار ساله داريم خيلي زشته توي تلويزيون جلو مردم اينجوري صحبت بشه. اصلا بحث فوتبال و برنامه نود و ... نيست.
2 نفر آدم با هم صحبت ميكنن. فرق "شما ساكت شو(با لحن تند)" و "اجازه مي دهيد من صحبت كنم" مگه چقدره؟
دارم نظرات مردم رو ميخونم مثل اينكه همه ميگن آفرين گزينه اول صحيح است!
ای کاش اقای قلعه نویی مودب تر با یک استاد دانشگاه صحبت میکرد تا با یک مجری. تاسف اور بود. شما سواد و شعور اقای فردوسی پور رو زیر سوال نبرید خواهشا
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن برنامه نود جز به ايجاد حاشيه براي تيم ها كمكي به فوتبال ما نكرده، مجري هم همه اش بچه بازي درمياورد
ژنرال اصلا نگفت ساکت شو. فقط گفت منو اوردی رو خط بزار حرف بزنم. فردوسی پور گیر داد به قلعه نویی اونم گفت عین برنامتون حرف میزنم.
زنده باد ژنرال
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که این به اصطلاح برنامه پخش میشه چه کمکی به فوتبال ایران شده و اگه شده چرا روز به روز پسرفت داشته ایم. شرکت چند هزار مخاطب احیانا بیکار که با چند تا خط هم برای این آقا اس ام اس می فرستن هیچ اعتبار و تأثیر نداشته جز فرونشاندن حس شیطنت این آقا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به قول شاعر ادب از كه آموختي از بي ادبان.
آقاي فردوسي‌پور رعايت هيچي رو نمي كنه هرچند كه استاد دانشگاهه بنابراين نيازه كه بعضي ها باهاش مدل خودش صحبت كنند.