سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۹

زن اسرائیلی اسلام آورد +عكس

دوشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 175325
تالی فهیما زن اسرائیلی وابسته به حزب راستگرای این رژیم، پس از اعلام مسلمان شدنش نه تنها قصد دفاع از ملت فلسطین در مقابل صهیونیستها را دارد، بلكه می خواهد در بین آنها نیز زندگی كند.

به گزارش مشرق، این تصمیم از سوی فهیما بازتاب بسیار زیادی در جامعه صهیونیستی داشته است بطوری كه وی پس از اینكه مدتی پیش مسلمان شدنش را به اطلاع عموم رسانده بود، اینك از طریق درج یك آگهی در روزنامه فلسطینی "القدس" گفته است كه وی به دنبال یافتن یك فرصت شغلی در فلسطین برای انتقال به آنجا جهت زندگی كردن و ترك "اسرائیل" (سرزمین های اشغالی) است.

وی در این آگهی اعلام كرده است كه دوست دارد تا آخر در فلسطین سكونت و دیگر هیچ وقت به سرزمین های اشغالی برنگردد.

فهیما در روزهای اخیر به شدت مورد هجوم رسانه های صهیونیستی قرار گرفته است.



فهیما برای نخستین بار در سال 2004 میلادی با زكریا زبیده، فرمانده گردان های الاقصی دیدار و  در پی آن شاباك برای انجام تحقیقات وی را دستگیر و برای مدتی زندانی كرد. دادگاه رژیم صهیونیستی فهیما را به همدستی با تروریست های الاقصی متهم كرد و حتی بعد از اعتراضات وكلای مدافع فهیما، تجدید نظری در رأی صادره صورت نگرفت و وی به دو سال زندان محكوم شد. پس از آن نیز فهیما تحت نظر بود و تا یكسال اجازه مسافرت به خارج از اسرائیل را نداشت و تا چهار سال نیز اجازه نداشت به سرزمین های فلسطینی برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر این زن آزاده

قابل توجه مزدوران ایرانی اسراییل ( سبزک ها )
Iran, Islamic Republic of
درود بر او
اينا همش از معجزات اسلامه. اين كه راهشو پيداكرد واي به حال ماهايي كه تو راهيم اما بيراهه مي ريم!
به امید انکه واقعا مسلمان شده باشد و چند سال دیگر جاسوس از اب در نیاید
Iran, Islamic Republic of
درهر صورت باید مواظب بود.
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که همینطور که ادعا میکنه باشه واجرش هم نزد درگاه احدیت محفوظ....اما ببخشید نمیدانم چرا تو این جور ماجراها من همیشه یاد داستانهایی که مرحوم کافی از قوم بنی اسرائیل تعریف میکرد میافتم ،که این قوم معمولا یکی از راههای نفوذ وگمراه کردن سربازان موسی(ع) و همچنین جاسوسی از دشمنانشان را استفاده از جاذبه های زنانه میدانستند. البته در تاریخ معاصر خانم گلدامایر،که بعدها نخست وزیر اسرائیل شد هم از همین دست افراد بودکه توانسته بود باجاذبه های زنانه اش اخبار مهمی را از افسران مصری به نیروهای اسرائیلی انتقال دهد.
Iran, Islamic Republic of
چقدر دموكراسي تو اسرائيل وجود داره‌ها!!!!!!!!
به خاطر مسلمان شدن، 2سال زندان.
خوبه. يواش يواش دست كثيف صهيونيستها براي مردم دنيا داره رو مي‌شه.
اسرائيليها بايد بدانند كه فقط اسلام پيروز است.
Iran, Islamic Republic of
این کار او یعنی اینکه سرزمینهای اشغالی مال یهودیان است و حالا که او مثلا مسلمان شده باید به سایر نقاط مانند باریکه غزه یا کرانه باختری برود که فقط آنجا برای مسلمانان است.
Iran, Islamic Republic of
احتمال داره يك بازي خطرناك از طرف موساد باشه!