سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۷

خواهرزاده رییس، معاون دایی‌اش شد!

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 383423
میعاد صادقی خواهر زاده شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به سمت معاونت پژوهش های این سازمان منصوب شد.
به گزارش جهان؛ عصر امروز نوشت: میعاد صادقی خواهر زاده شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به سمت معاونت پژوهش های این سازمان منصوب شد.

بنا براین گزارش ابتدای ورود حجت الاسلام شهیدی به بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با ورود برخی چهره ها به بنیاد شهید بود که یکی از این افراد میعاد صادقی خواهر زاده شهیدی است که جز فعالیت هایی در حوزه رسانه، تجربه مدیریتی را در کارنامه جوان خود نداشت اما شهیدی با ادغام دو بخش مرکز تشکل های شاهد و ایثارگر و مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر مدیریت این دو مرکز را به خواهر زاده جوان و تازه کار خود سپرد.

اما روز گذشته در ادامه عزل و نصب های معنا دار در بنیاد شهید و امور ایثارگران حجت الاسلام مازنی از بنیاد شهید خداحافظی کرده و میعاد صادقی بر کرسی معاونت پژوهش های بنیاد شهید و امور ایثارگران تکیه زد.

هنوز مشخص نیست که آیا میعاد صادقی همچنان مسئولیت های مرکز تشکل های شاهد و ایثارگر و نخبگان شاهد را را نیز عهده دار خواهد بود و یا به جانشین حاشیه دار خود می سپارد.

حجت الاسلام مازنی رفتن خود را از بنیاد شهید به دلیل بازنشستگی اعلام کرده است و از صدور حکم میعاد صادقی برای معاونت پژوهش های بنیاد خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
آقای صادقی از نزدیک ترین یاران علی اکبر جوانفکر بود که سابقه زیادی در حمایت علنی و رسمی از جریان انحرافی دارد. یعنی این دولت هم دارد به سمت جریان انحرافی میرود؟
بابایی
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها آب نیست و الا شناگرهای خوبی اند !!!
yas
فعلا که هم آب هست هم شناگر. شما فکر نون باش که زمستونی تلف نشی
Iran, Islamic Republic of
بیچاره من که با مدرک فوق لیسانس کاری ندارم .
yas
واقعا بیچاره.خلایق...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
پدیده جدیدی نیست در همه سازمانها و وزارتخانه ها همین جوریه . جز مقام معظم رهبری همه یه جورایی هوای کس و کاراشونو دارن !!!!!
گل آهو
احسنت به این تدبیر