دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲

واکنش امام جمعه تهران به مزاح قرائتی

يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 211829
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در واکنش به مزاح حجت الاسلام و المسلمین قرائتی گفت: من معتقدم هم ایشان مردم را گریانده است و هم گاهی من مردم را خندانده ام، بنابراین باید امیدوار باشیم حضرت زودتر تشریف بیاورند.
 رسا نوشت:حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در واکنش به مزاح حجت الاسلام و المسلمین قرائتی گفت: من معتقدم هم ایشان مردم را گریانده است و هم گاهی من مردم را خندانده ام، بنابراین باید امیدوار باشیم حضرت زودتر تشریف بیاورند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در پاسخ به اینکه واکنش شما به سخنان اخير حجت الاسلام و المسلمین قرائتی چیست؟، گفت: من معتقدم هم ایشان مردم را گریانده است و من خودم با ایشان بوده ام و هم گاهی من مردم را خندانده‌ام، بنابراین باید امیدوار باشیم حضرت زودتر تشریف بیاورند.

پیش از این در سایت های خبری از حجت الاسلام و المسلمین قرائتی نقل شده بود: «بسیار دوست دارم که روضه‌خوان خوبی باشم اما نیستم، همسرم می‌گوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجت‌الاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند امام زمان(عج) ظهور می‌کند»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حضرت قرائتي. صحبت سياسي كرده. ايشان فرمودند. اينقدر بالاي منبرها نگيد امام زمان امروز ميايد فردا مياد. چند سال ديگه مياد يا فلاني با امام زمان ديدار كرده. يا من هم با ان فرد امام زمان را ديديم. يا امام زمان فرمود. فلاني. خوب نيست. و مواظب. فلاني باشيد. از فلاني بترسيد. منظور قرائتي اينه كه از نام حضرت. سو استفاده نكنيم و مردم را بي اعتماد نکرده و با دينشان بازي نكنيم و اين ماجرا كه در اين چند سال با نام امام زمان. پديد امده. كار انگليسي هاست. برادر
Iran, Islamic Republic of
عجب