دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱۲
سروری:

خاتمی مدیر ایجاد تفرقه در اصولگرایان است

يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 200696
قائم مقام حزب رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاتمی مدیریت ایجاد تفرقه و تشتت میان اصولگرایان را برعهده دارد گفت: اصلاح طلبان قطعا با لیستی مشخص در انتخابات آینده حضور خواهند یافت.
به گزارش جهان پرویز سروری در گفتگو با مهر با اشاره به اظهارات اخیر سید محمد خاتمی مبنی بر عدم ارائه لیست از سوی اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات و در عین حال تاکید بر حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده گفت: جریان اصلاح طلب بدنبال مدیریت تفرقه میان اصولگرایان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاح طلبان بدنبال برگزاری مسابقه وزن کشی میان گروههای مختلف اصولگرا هستند.

سروری تصریح کرد: اصلاح طلبان خود را فاقد هرگونه انگیزه برای حضور در انتخابات نشان می دهند تاگروههای مختلف اصولگرایان دست به وزن کشی در مقابل یکدیگر بزنند چون می دانند در صورتی که اعلام کنند در انتخابات آینده حضوری فعال خواهند داشت اصولگرایان از طیف های مختلف منسجم و با وحدت کامل در انتخابات شرکت خواهند کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر اینکه خاتمی مدیریت تفرقه و تشتت میان اصولگرایان را برعهده دارد، اظهار داشت: اصلاح طلبان با موتور روشن اما چراغ خاموش در حال برنامه ریزی برای حضور در انتخابات آینده هستند.

وی تاکید کرد: اصلاح طلبان احتمالا با تغییر نام و با شور و حرارت در انتخابات حضور خواهند یافت و قطعا فعالیت قدرتمندی را برای شرکت در انتخابات تدارک دیده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب است بجای اینکه خاتمی را محکوم کنند و او را زیر بمباران انتقاد ها قرار دهند و تا تعیین تکلیف نشدن این عنصر فاسد اجازه فعالیت به او ندهند حالا او را خیلی راحت پذیرفته و به ریش ملت و شعارهای میلیونی مردم ایران در 9 دی میخندند
Iran, Islamic Republic of
خاتمی شاید منافقانه با انقلاب تا کرده باشه ولی فاسد نیست
دوستان بدونن چی دارن میگن چون همه رفتنی هستیم و روزی باید جواب تهمت ها و حرفهامونو بدیم
Iran, Islamic Republic of
اگر تبلیغات بر علیه کسی پوچ و توخالی باشه یک جا خودشو نشون می ده برادر یا خواهر محترم .
دین و دنیا خود را بسادگی تا مشخص شدن مجرم بودن کسی از دست ندهید. پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکتان آسیب نبینید.
Iran, Islamic Republic of
اولا خاتمي شخصیت بزرگی نيست كه شما اينقدر مطرحش مي كنيد. ثانيا اگه مرد هستيد عليه خاتمي و هاشمي موضع جدي بگيريد. شما از يك طرف خاتمي رو ميخواهيد تطهير كنيد و از سويي ديگر ميخواهيد خاتمي رو به عنوان رقيب راست سنتي مطرح كنيد. خاتمی دشمن اراده ملت است
Iran, Islamic Republic of
برادر یا خواهر محترم، شخصی که در دوره ریاست جمهوریش بیش از 45 میلیون رای از ملتی که ما جزء بخشی از آنها هستیم و تا آخر مدت خدمتش بازوی مقام معظم رهبری بود حتماً انسان بزرگی ست و این که از نظر جناح سیاسی مخالف که هم اکنون حاکم است مورد انتقاد باشد امری طبیعی ست.
و این ملت ست که تشخیص می دهد که عملکرد کدام جناح مطلوبتر بوده و هست .
Iran, Islamic Republic of
"برادر یا خواهر محترم، شخصی که در دوره ریاست جمهوریش بیش از 45 میلیون رای از ملتی که ما جزء بخشی از آنها هستیم و تا آخر مدت خدمتش بازوی مقام معظم رهبری بود حتماً انسان بزرگی ست و این که از نظر جناح سیاسی مخالف که هم اکنون حاکم است مورد انتقاد باشد امری طبیعی ست.
و این ملت ست که تشخیص می دهد که عملکرد کدام جناح مطلوبتر بوده و هست ."



کی گفته که خاتمی در دو دوره بیش از 45 میلیون !!! رای آورد؟ دوراول 20 تا و دور دوم 21 میلیون آورد بگو اصلا رو هم 42 میلیون بعدشم مگههر کسی در قدیم خوب بوده مجوزیه تا در آینده هر خبطی کرد ما به حساب گذشته اش روی خطاهاش ماله بکشیم؟! زبیر هم اول خوب بود ولی بعد به باطل پیوست. ابن عباس هم خوب بود بعد به امام حسن مجتبی (ع) خیانت کرد. شمر ملعون هم جانباز سپاه امیرالمومنین (ع) بود ولی بعد قاتل امام حسین (ع) شد. حالا با این منطقی که شما از خاتمی تعریف کردی و ایشونو به ناحق و رد مغلطه ای مضحک بازوی!!! رهبری خوندید باید بگیم اون حضرات هم در تاریخ مذموم نیستن چون یه روزی خوب بودن یا مثلا مورد اعتماد بودن؟! مردمو چی فرض کردید؟!
Iran, Islamic Republic of
مرغهای پخته هم به مجرم بودن خاتمی و سران فتنه پی بردن و این از مواضعش در فتنه مبرهنه و بر هیچ منصف و عاقلی پوشیده نیست منتها زور ملت به مصلحت سنجی های پوشالین برخی مسئولین نمی رسه که در محاکمه اینها تعلل می کنن. ضمنا در 9 دی مردم حکم این حضراتو که رسما و بی پرده علیه انقلاب و نظام شاخ و شونه کشیدن صادر کردن
Iran, Islamic Republic of
اگر خاتمي به شخصه در انتخابات شركت كند و رد صلاحيت نشود مطمئنم بالاترين راي را خواهد داشت چون اكثريت بالايي ازمردم درقشرهاي مختلف قبولش دارند
Iran, Islamic Republic of
بالاترین رای به خاتمی؟!
توهم جدیده هموطن سبز؟
Iran, Islamic Republic of
بازی در دو نقش / رئیس جمهوری که هم رئیس جمهور بود و هم هدایت اپوزیسیون را به عهده داشت و دارد. نابغه ای که غرب از او و برخورد ملاطفت آمیز نظام با او در شگفت است. آخوندی که در فکر حذف! روحانیت از صحنه سیاست است. البته بجز خودش!!! .
خجالت بکشید ودرمورد این سیدبزرگواراین همه دروغ پراکنی نکنید
Iran, Islamic Republic of
به خاطر دارید که چگونه قبل از انتخابات صدا و سیما و بخصوص 20:30 سعی در ایجاد تفرقه در اصلاح طلبان داشت؟اما اوضاع امروز دو طرف را ببینید! و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین